|
דאנס ברים טובים באזור המרכז
|
View this Thread in Original format
| Dman |
אני מחפש לצאת עם חברים לדאנס בר
אין לי מושג מה שווה ומה לא באזור המרכז
לגילאי 18+ במחירים סבירים עם מוזיקה טובה
על מה אתם ממליצים?
(אזור ת"א, הרצליה וכו')
תודה מראש, |
|
|
| yonih |
| אחי, מצטער להגיד לך אבל במילה אחת...אין. |
|
|
| Sm0keMachine |
למה ללכת לדאנס-ברים?
אין כמו מועדונים..:)
מה גם שלא תמצא דאנס בר עם מוזיקה טובה, במיוחד לגילאים שציינת! |
|
|
| Dman |
טוב אולי בכל זאת - המלצה על משהו טוב מתוך כולם
Ays
נחשב לדאנס בר ברמה, לא?
בטוח מישהו היה ומכיר. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Dman
טוב אולי בכל זאת - המלצה על משהו טוב מתוך כולם
Ays
נחשב לדאנס בר ברמה, לא?
בטוח מישהו היה ומכיר. |
אהה נכון אייז זה באמת אחלה מקום..
אבל המסיבות הטובות שבו בימי שישי הם לקהל מבוגר..25 פלוס לפחות
למרות שבנות צעירות נכנסות לשם בלי בעיה..
בימי שבת הבנתי שיש שם ליין חיילים אם אני לא טועה..עם מוזיקת אמטיוי מסריחה:) |
|
|
| Dman |
אמרתי אייז כי אני מכיר
אבל חוץ ממנו? |
|
|
|
|