|
Sensation White Tonight (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
TIPS:
jag har kopplat datoren till TV:n genom TV-out och ser Sensation på TV nu ;)
(väntar bara på PvD) :p |
|
|
| ShyTrance |
^^
| quote: | Originally posted by ScuL
jag orkar inte stanna vaken för att jag vet hur hård det kommer att suga :D
bara PvD interesserar mig men jag får lyssna på det senare när setet är rippat |
:wtf: :D |
|
|
| ScuL |
| vet fortfarande inte om jag stannar vaken.. när spelar han? |
|
|
| ScuL |
22:00 - 23:25 Brian S
23:25 - 00:50 Benjamin Bates
00:50 - 02:15 Paul van Dyk
02:15 - 02:35 Megamix
02:35 - 04:00 Sander Kleinenberg
04:00 - 05:45 Erick Morillo
05:45 - 07:00 Joost van Bellen
ah.. jag pallar med det :p
ska bara läsa lite o genomläsa min svenska kursbok igen med den här tråkig musik på bakgrundet :) |
|
|
| Kaveh |
fan så nice videostream! :crazy: :toothless
Bates lirar riktigt nice just nu. och sen pvd =D |
|
|
| DJmoXX |
Nästa vecka sensation black.... live
Justnu lirar PVD
Angående linan är den "sponsrad" just för eventet.. hört den ska vara 2x1Gbit men de räcker inte endå.... över 600.000 som kollar enligt ID&t... |
|
|
| CJ InterCity |
vem är det som lirar megamixen? den är lite halvt stollig men fet ändå:p
PvD hade bra låtval men mixarna var tyvärr inte värda att komplimera, ser fram emot Kleinenberg:) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
vem är det som lirar megamixen? den är lite halvt stollig men fet ändå:p
PvD hade bra låtval men mixarna var tyvärr inte värda att komplimera, ser fram emot Kleinenberg:) |
ingen lirar megamixen.
den är datorgjort innan evenemangen.
PvD var bra i början, senare blev det lite mindre.
han spelade en skitdålig remix av Satellite ;(
ahja, resten av evenemangen blir seg igen så nu ska jag sova. :p |
|
|
| ice_key |
ingen lirar megamixen.
den är datorgjort innan evenemangen.
PvD var bra i början, senare blev det lite mindre.
han spelade en skitdålig remix av Satellite ;(
ahja, resten av evenemangen blir seg igen så nu ska jag sova. :p |
Så då menar du att dom som är där nere är knäppa och lagt pengarna på skit? och att dom andra "600,000" lr vad det är e dumma som kollar/lyssnar på eventet ? |
|
|
| SteveTranz4ever |
musiken är sååååå segt.
fattar fortfarnade inte hur TC kan ordna en busresa till sånt medan det finns så många bättre evenemanger under sommaren :s |
Resan kunde bokas redan innan linan var presenterad precis som man kunde köpa biljetter innan den var presenterad... Så de e en chansning när man köper eller bokar nåt sånt...
Enda eventet man kan göra så med är Monday Bar kryssningarna för dom vet man är lika roliga varje gång :D
Men satan i helvete vilka långa jävla mellanstycken det är... massa tjaffs om Grekiska gudar... Erik Morillo nu...
Vilket jävla houseevent... Nåt e fel på ludet så man hör annan musik i mellanåt från nån radiokanal... Brittney Spears i bakgrunden... :p |
|
|
| kickthebase |
Tokhousigt får väl kvällens aktivitet nere i Holland beskrivas som, nu känns det som Morillo jobbar hårt för att få mig till sömns. Anser dock att PVD bjöd på ett alldeles lysande set. Skulle inte haft något emot att vara där när han brände av Marcos vs JK Walker - Apache 7 (Marcos Mix)
samt Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul van Dyk Remix wooow!!!!
Någon Dj efter pvd körde någon mix på Pink Floyds "brick in the Wall" någon som vet vem som ligger bakom denna?? Guten Abend! |
|
|
| keddo |
| argh, fått dygnsrytmen helt fakkad. Sitter därimot och lyssnar på eric morillo nu. Fan har märkt att jag faktiskt diggar house asså :) |
|
|
|
|