return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Oorlog in Ede
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Ik weet niet waarom ik deze thread nou precies aanmaak, waarschijnlijk gewoon om mn hart te luchten...

Afgelopen vrijdag hebben zeom half 3 snachts ons zijraam ingegooid. We dachten dat het ging om een stel dronke lui.
Woendag werd er nieuw glas in gezet en diezelfde avond is er een poging gedaan deze in te gooien. De kei is tegen het hout gekomen, niet tegen het raam. Nu kregen wij het gevoel van het is persoonlijk.
Vrijdagnacht, de ergste nacht tot nu toe, mn pa heeft tot half 2 beneden gezeten, is toen maar gaan slapen, ikzelf ging slapen om half 3.. Om half 4 klonk er een enorme knal! Het keukenraam was ingedonderd met een trotoirband van zeker 15 tot 20 kilo. Mn moeder shcreeuwde, mn pa verloor even zn bewustzijn en ik moest mn zusje kalmeren. Een enorme stress dus die nacht.
En nu... Nu zit ik hier met mn vriendin op mn kamer, te wachten op een volgende mogelijke aanslag, het is nu half 3...
Ik hoop niet dat ie komt maar slapen doe ik toch al niet...
Kortom: Een kleine oorlog hier in Ede, ik durf savonds de straat niet meer op.
Is Ede nou echt de enige stad waar dit soort dingen te merken zijn???
Dat vraag ik mij af, want ik ben echt doodsbang...
Eye-Riz
Ik ken Ede zelf niet, maar ik heb van een vriend van me die daar een tijd heeft gewoond ook van dat soort verhalen gehoord... Er wonen een paar vrij agressieve groepen heb ik gehoord, die elkaar zowiezo een beetje naar het leven staan (en dus anderen waarschijnlijk ook wel, gewoon voor de grap) Ken die lui die dat doen? Is het iets tegen je familie? Lijkt me inderdaad nogal inbreuk doen op je eigen veiligheid...
DJ_Siesta
dat is mooi klote jah,

hebben jullie de politie nog niet gebeld, maarjah die lui zullen er wel weer nix aan kunnen doen, via smerissen. wel parkeer bonnen kunnen doen maar als er iets erstigers gebeurt kunnen ze nix doen.

Ik leef met je mee, als je wil kom ik vandaag wel ff langs om die lui in elkaar te timmeren.:D:D:D


GreetZ GERRIT!!
Blik
kut zeg, dat is wel erg ja, waren het die marokkanen die ook een feestje hebben gevierd toen de aanslag was gebeurt??
Sandman
Tering he, Dit is niet meer leuk...

Die gasten die dat doen, mogen ze van mij met een trotoirband in elkaar meppen.:whip: :whip:

Dj Alpha, ik leef met je mee....
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik
kut zeg, dat is wel erg ja, waren het die marokkanen die ook een feestje hebben gevierd toen de aanslag was gebeurt??



als dat ze waren haddik ze allang een kogel door hun brosse hersens geschoten, zulke lui motte opsodemieterem
New Wave
Heyman! verrot kerel, zal ik maandag effe langskomme of ben je nie thuus? of kom je naar school?

Latox!

Als die kut wouten nou gewoon effe daar bij jullie gaan staan, whappa kunnen die kutambetenaren die gasten voor hun ballen schieten......
Little Theseus
damn das echt klote zeg!
bijna scary gewoon.

Ik zit trouwens ook wel lekker:
onze rechterburen (ik woon in een straat vrijstaande huizen) hebben een hoerenhuis, met circa 23 MANNEN in dienst, dat geeft veel overlast. (miss P of Riz, grijp je kans, zo'n gigollo kost maar 250 piek t uur!)
De bazin van het bedrijf was vroeger prostituee maar doet nu alleen nog werk als stripster.
Er word drugs gehandeld en geteelt (hasj)
De politie heeft een keer huiszoeking gedaan (waarom?) en heeft vier wapens gevonden.
Leuk hoor, als je dat via de krant leest.
De linkerbuurman heeft in de gevangenis gezeten wegens autodiefstal, hij heeft geen baan, maar op de een of andere manier staan er ELKE week 2 tot 3 GLOEDNIEUWE BMW's of Mercedessen of weet ikket voor de deur.
Nu vraag je je af, waar woont die gast, Amsterdam ofzo?
Nee, ik woon in Rijnsaterwoude, een dorpje dat zo klein en afgelegen is dat criminelen in normale wijken gewoon hun gang kunnen gaan.
DJ_Massive
jezus wat een stel teringlijers zeg!

dit ken echt niet!
TranceFool
Dat is idd zwaar klote voor je gozer, hopen dat ze snel een beetje verstandig gaan doen. Het liefst zou je die gasten flink in elkaar slaan, maar dan stroomt de hele flat leeg en zit je helaas met een nog groter probleem :(. Die gasten moeten ze echt 10 kogels in dr knieen rossen zodat ze een hele leven niet meer kunnen lopen :whip: :whip:

Dj Alpha
Nou de reden dat er niet zoveel gebeurd is simpel. De zaak mag niet eskaleren. Toen mn pa op het politiebureau was stond er iemand achter hem met een hele doos vol folders die hij op straat had gevonden. Allemaal met teksten erin als "Marokkanen Ede uit" en "Ede buitenlanders vrij".

Ik ben trouwens zo blij dat het vannacht rustig is gebleven. Ik heb tot 5 uur gewaakt, gewoon uit voorzorg.
Dj Lex
Jezus wat een klote situatie. Ik zou het recht in eigen hand nemen. Ik zou me boertje ze luchtbugs pakken en gewoon de grootste voor zijn kloten schieten, maar ja dat zeg ik nu. Ik zit niet in jou situatie. Ik hoop maar dat het snel overgaat.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement