return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
קיפר הגוזל שלנו גדל בשנה :P
View this Thread in Original format
KrazyDJs
מזל טוב אח שלהה
עד 121 שנים..
הרבה טורבו
הרבה נייטרו
מוזיקה, בחורות ומכוניות...
וכל הזין שמסביב..

תחגוג אח שלי...תהנה..


ורשמית אני הכי צעיר פה אני מניח :D
Black-Dragon
מזל טוב גבר גבר :)
:crazy: :tongue2 :toocool: :tongue3 :eyespop: :happy2: :D :clown:
Segev
מזל טוב שהייה עד 120!!!!
רק תזכיר בן כמה אתה 16?
Rising
מזל טוב אחי!!!!
Hell_Copter
מזל טוב גוזל קטן וצעיר שלנו

שיהיה לך עד כמה שתרצה ותשיג רשיון כבר שתוכל לנצל את האהבה למכוניות ;)
Sniper
מברוק ילד
Flotser
מזל טוב!!

:wtf: :crazy: :wtf:
YuVaL
מזל"ט אח"ש..... :)
HyPeRSoNiC
מזל טוב!!!!!! :D:D:D
skelz
מזל טוב קיפר :)

FederalBI
מ
ז
ל

ט
ו
ב
:)
-CosmicFire-
תודה אחים שלי אוהב אותכם אבל אני בן 15ו6 ימים
חזרתי מאילת והיה כיף חושרמוטה
פול בנות
פול מוזיקה
פול מכוניות
שיחקנו סנוקר כל לילה ולידנו היה פאב מזה עצבני עם מוזיקה רצח שיחקנו כל היום
היינו במסיבות בלאגנים (בקמפוס
ורצינו לגאט היה לנו חינם גם
ולא הלכנו למה הייתי מבואס מאיזה אחת)
אבל בכל מקרה היה סבבה עכשיו אני מבואס רצח לחזור לשיעמום בכפר-סבא אבל עוד שבועיים אני יורד עם אחת מהמלון לטבריה
ושבועיים אחר כך חוזר לאילת לשבוע :}
תודה לכולכם אוהב אותכם אנשים!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement