|
קיפר הגוזל שלנו גדל בשנה :P
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
מזל טוב אח שלהה
עד 121 שנים..
הרבה טורבו
הרבה נייטרו
מוזיקה, בחורות ומכוניות...
וכל הזין שמסביב..
תחגוג אח שלי...תהנה..
ורשמית אני הכי צעיר פה אני מניח :D |
|
|
| Black-Dragon |
מזל טוב גבר גבר :)
:crazy: :tongue2 :toocool: :tongue3 :eyespop: :happy2: :D :clown: |
|
|
| Segev |
מזל טוב שהייה עד 120!!!!
רק תזכיר בן כמה אתה 16? |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב גוזל קטן וצעיר שלנו
שיהיה לך עד כמה שתרצה ותשיג רשיון כבר שתוכל לנצל את האהבה למכוניות ;) |
|
|
| Flotser |
מזל טוב!!
:wtf: :crazy: :wtf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב!!!!!! :D:D:D |
|
|
| -CosmicFire- |
תודה אחים שלי אוהב אותכם אבל אני בן 15ו6 ימים
חזרתי מאילת והיה כיף חושרמוטה
פול בנות
פול מוזיקה
פול מכוניות
שיחקנו סנוקר כל לילה ולידנו היה פאב מזה עצבני עם מוזיקה רצח שיחקנו כל היום
היינו במסיבות בלאגנים (בקמפוס
ורצינו לגאט היה לנו חינם גם
ולא הלכנו למה הייתי מבואס מאיזה אחת)
אבל בכל מקרה היה סבבה עכשיו אני מבואס רצח לחזור לשיעמום בכפר-סבא אבל עוד שבועיים אני יורד עם אחת מהמלון לטבריה
ושבועיים אחר כך חוזר לאילת לשבוע :}
תודה לכולכם אוהב אותכם אנשים!! |
|
|
|
|