return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה לכל משתמשי ה soulseek
View this Thread in Original format
Dman

מה זה בדיוק בתמונה?
מה אני רואה?
מה זה עושה? ולמה זה טוב?

למישהו יש מושג

תודה מראש,
YoraY
אני יענה לך אחרי הסנסיישן
taltul
quote:
Originally posted by Dman

מה זה בדיוק בתמונה?
מה אני רואה?
מה זה עושה? ולמה זה טוב?

למישהו יש מושג

תודה מראש,

|
|
\
Max D/L = מספר מקסימלי של ההורדות בו זמנית
Max D/L KBPS = מהירות הורדה מקסימלית כוללת

Max U/L = מספר מקסימלי של אנשים היכולים להוריד ממך בו זמנית
Extra list user U/L = במקרה ואתה מאשר את ההורדה של כל האנשים לא משנה אם הם ברשימה שלך או לא - אז אם כל הסלוטים תפוסים אתה יכול להגדיר פתיחת מספר סלוטים מסויים לחברים מרשימה לו וירצו להוריד ממך משהו
Max U/L KBPS = מהירות ההעלה מקסימלית כוללת
/
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement