return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dance Department Line-up zaterdag 14 september
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Vanavond op 538 ---> FERRY CORSTEN, yiehah

Dance Department Line-up zaterdag 14 september
Deze zaterdag vanaf 8 uur geen reden om niet te luisteren!

Alweer gratis de beste clubklappers en live in de studio: Timo Maas en Ferry Corsten.
Daarna in de Partynight Chris Fortier vanuit Earth, Jon Pleased, en vanuit de de «O» Johan Gielen en Yves de Ruyter

GreetZ GERRIT!!
Muppet
Beter weer een set van corsten na dancevalley(die was al meesterlijk) is kijken hoe deze wordt:)En timo maas en Yves de Ruyter. Johan gielen hoeft mij niet maar ja.....

Greetz Muppet
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Muppet
Beter weer een set van corsten na dancevalley(die was al meesterlijk) is kijken hoe deze wordt:)En timo maas en Yves de Ruyter. Johan gielen hoeft mij niet maar ja.....

Greetz Muppet

Klopt die gielen mag er voor mij ook wel uit, die vent zuigt vindik.

de rest is egt vet beter
Optimus Trance
zaterdag is wel de 15e niet de 14e hé?;):D:D
michiel
gaat iemand dit opnemen????????pleazzzzzzzz, want ik kan niet luisteren
pleazzzz
thx

later

michiel
magrec
Chris fortierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D

resident van de legendarisch club twilo (rip)
Die set schijnt erg goed te zijn.
Blik
quote:
Originally posted by michiel
gaat iemand dit opnemen????????pleazzzzzzzz, want ik kan niet luisteren
pleazzzz
thx

later

michiel

dit is een privébericht voor Michiel...........tis heel leuk als je me een PM stuurt, maar wil je er dan ook voor zorgen dat je PM-box leeg is!!!!!

zodat ik iets terug kan sturen

(stuur PM met IP-nummer naar Glanis, niet naar mij)
Dj Lex
Je komt er toch nog steeds niet in hoor, maar daar ging het niet over he :D
Ik ga hem vanavond op MD opnemen. Die set van DV was idd zeer goed. Luisterde hem gister pas voor het eerst eigenlijk. Ik schaam me:p
moogwai
He Leuk, vanavond ff naar Ferry Corsten luisteren :)

Ik heb ook allang niks meer van Gielen en YDR gehoord, dus die moet ik maar eens gaan opnemen.
serialkillah
Ferry corsten komt pas laat op de avond, Wessel van diepen zegt net dat eerst tussen 9 en 10 eerst JEAN een set draait. Godver......

magrec
quote:
Originally posted by serialkillah
Ferry corsten komt pas laat op de avond, Wessel van diepen zegt net dat eerst tussen 9 en 10 eerst JEAN een set draait. Godver......

Dat is zowiezo altijd zo.........
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by serialkillah

tis 9 uur, en Timo Maas draaid, yiehah
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement