|
FF iets heel anders, namelijk PSX ISO's
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
Weet iemand misschien waar er ISO's zijn PSX spellen te downloaden zijn? Ik had eerst een aantal goeie sites maar die zijn offline of gedelete. Ik ben namelijk op zoek naar Megaman X4 en Megaman X 5 voor de PSX, heb al ff rondgezocht op internet maar kan het niet echt vinden...
Dus heeft iemand nog andere sites?? |
|
|
| Jesse |
| :( Helaas....werkt ook al niet meer :( |
|
|
| Dj Lex |
| Ja dat is het trieste en eigenlijk ook niet natuurlijk. Sony beveiligd die spellen tegenwoordig veel beter. Ik kon ze op een gegeven moment ook niet meer kopieren. Misschioej zijn ze ook niet meer op internet te zetten of houdt Sony daar strikt toezicht op. |
|
|
| Bellie |
bedoel je niet www.easywarez.com ??
Ik ben nu bij een vriend thuis (zuipen :D :D) maar ik heb thuis in mn favorieten volgens mij een link naar iig 3 PSX ISO's voor je...
om morgen wel.Nu eerst aan de baco's hehehe
GREETZ!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Bellie
bedoel je niet www.easywarez.com ??
Ik ben nu bij een vriend thuis (zuipen :D :D) maar ik heb thuis in mn favorieten volgens mij een link naar iig 3 PSX ISO's voor je...
om morgen wel.Nu eerst aan de baco's hehehe
GREETZ!! |
Ja Bellie die bedoel ik. Zonder de H dus wat dom van me. Maar daar haalde ik dus vroeger me spelletjs vandaan. Probeer het is zou ik zeggen. |
|
|
| Jesse |
nou die easywarez heb ik geprobeerd, maar ik krijg alleen maar porno erbij (ook leuk maar dat zoek ik nu niet;))
Verder moet ik me bij ong 6 verschillende pornosites aanmelden en dus mn mail adres geven en daar weer op replyen om acces te krijgen..!!!!!
Nou dat gaat me iets te ver..
Misschien dat er een betere manier is om de spellen te downloaden (stonden alleen PC spellen voor zover ik kon zien) maar die zie ik nu niet..het is al laat :)
Maarre bedankt! |
|
|
| SnuggLe |
Vriend van me heeft een PSX-Iso dump ofzo... Heeft echt superveel
Kan hem misschien eens wat vragen.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vriend van me heeft een PSX-Iso dump ofzo... Heeft echt superveel
Kan hem misschien eens wat vragen.
Greetz,
SnuggLe |
als je dat zou willen doen, graag! |
|
|
| Bellie |
uhm nou ok.die link die ik had is dus dood nu.
Naja dan moet je de hoop maar op snuggie vestigen!
GREETZ!! |
|
|
| Jesse |
| OK, toch bedankt :) |
|
|
| Opti |
| en heb je al een site gevonden?:o |
|
|
|
|