|
לצעירים בינינו :P (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| תיראי שידורים חוזרים של הליגה הארגנטינאית בערוץ 5 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בואי לאילת
תפגשי אותי שם
ונלך לשבת איפשהו......
סעמק......
אני באילת, וב-2 בלילה אני נכנס לאינטרנט.....
מצבי עגום :confused:
הסיבה שאני מתחבר מאילת לאינטרנט ב-2 בלילה זה סיפור די ארוך
ולא ניכנס לזה, אלא אם כן תשאלו.... כי אין לי כוח סתם לכתוב
בכל מקרה, את מוזמנת. אני פה עד יום חמישי :D |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by Viber
תיראי שידורים חוזרים של הליגה הארגנטינאית בערוץ 5 |
הרגגגתתתתת אותי:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
בכל מקרה,
הדאנס ואלי נראה לי הדבר הכי חכם לעשות בקיץ...
בעצם השני הכי חכם,
הכי חכם זה דאנס ואלי ומיסטרי לנד.:eyespop: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אכן כן
אבל זה לא בטוח
זה מלא כסף שאין לי כרגע
אבל יותר חשוב יש לי בעיה עם חבר שלי שמתגייס (אולי) ביום שאני רק מאז יכול לנסוע
אז לא בטוח כלום
תלוי עם מי הוא ינסע
נראה לי שאני ינסע
כבר תיכננו הכל
יש לי גם את הלוח מסיבות של כל המועודונים הגדולים
ביום אחד פול אוקנלפוד טיאסטו ופול ואן דייק
תאמת התיכנון היה לאחרי צבא כי כולם שם 20 פלוס אבל אין כוח לחכותתתתת
ודאנס ואלי יוצא בתאריך שאני לא יכול |
אח שלי, באיביזה יש ארמדה נייט !!
לא זוכר כרגע איזה תאריך.
אשמח להצטרף אליכם... |
|
|
| m0sh |
http://www.ibiza-spotlight.com/nigh...es_august_i.htm
כל המסיבות במועודנים הגדולים באוגוסט
זה עסק של איזה 1000 אירו לשבוע ואתה מסודר
אני נוסע עם חברים ככה שזה יהיה מוזר אם תצטרף . בלי לפגוע
אבל לך תדע אולי כל החברים שתיכננתי יסעו שאני לא פה
אז יש מצב נארגן כמה חברה מיוחדים ;) |
|
|
| Rising |
וואלה אני לא יודע כמה איביזה ודאנס וואלי נוגעים לילדה בת 16 וחצי..
אמרת שאת עובדת?
אחלה.. הלוואי עליי מובטל שכמוני
תקבעי עם חברות שלך תרדו לים
אולי מוקדם מדיי אבל אני מכיר הרבה בנות שלמדו חצי שנה נהיגה ככה בהפסקות חח.. ללמוד נהגיה גם יכול להיות רעיון, ביום של היומולדת שלך כבר תוכלי להוציא רישיון.
יהיה בסדר גם אני מרגיש טיפה אבוד פה בחופש |
|
|
| yaman |
| מאיפה אתה בירושלים אח שלי? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כל המסיבות במועודנים הגדולים באוגוסט
זה עסק של איזה 1000 אירו לשבוע ואתה מסודר
אני נוסע עם חברים ככה שזה יהיה מוזר אם תצטרף . בלי לפגוע
אבל לך תדע אולי כל החברים שתיכננתי יסעו שאני לא פה
אז יש מצב נארגן כמה חברה מיוחדים |
הבנתי את הדיבור שלך. |
|
|
| DJ Alex E. |
קודם כל נחמד לגלות שיש מישהי בפורום ועוד בגיל שלי
הרעיון של לקחת שיעורי נהיגה הוא באמת טוב גם אני התחלתי ללמוד 4 חודשים לפני היומולדת שלי(עוד חודש בדיוק הימולדת אז תכינו את המתנות;) (
ובאמת הכי טוב לרדת לים ולצאת בערב עם החברים לכל מיני מקומות שיש בהם הרבה אנשים מבתי ספר אחרים
את יכולה גם להרשם לחדר כושר זה יכול לשרוף לך הרבה זמן(ושומנים חחח) |
|
|
| S-A |
חחח יואו איזה חמודים איך אתם מנסים לעזור..
ואני עושה כמעט את כל מה שכתבתם ועדיין משעמם לי :( :(
אם בא לכם להעביר את החופש חחח באייסי כנסו:
226660791
הלפ מיייייייי! גרררר
(חחח ריזינג ואלכס אתם מוזמנים :P) |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
הרעיון של לקחת שיעורי נהיגה הוא באמת טוב |
חחחחחחחח
איזו תקופה:crazy:
נוסטלגיה...
אני בוקשי זוכר איך זה לנסוע עם שתי ידיים,
לנסוע על חמשים במקום עירוני....:whip: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by §chop¥
חחחחחחחח
איזו תקופה:crazy:
נוסטלגיה...
אני בוקשי זוכר איך זה לנסוע עם שתי ידיים,
לנסוע על חמשים במקום עירוני....:whip: |
אותך לחיים הכט!!!
:whip: :whip: :whip: :whip:
(ורציני אתה דביל אם אתה לא צוחק) |
|
|
|
|