|
קיץ 2004 - נקסט הפקות מציגים: ההפלגה !
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
שלום שלום !
אני שמח לבשר שבתחילת ספטמבר (10-12) ההפלגה המסורתית יוצאת לדרך...
הליינאפ הישראלי עוד לא חלוט סופית (פרטים בהמשך) אך בכל אופן בליינאפ החו"לי:
ABOVE AND BEYOND ! ! ! !
מחירים: 900 ש"ח לאדם.
אני שם !
ואתם ? |
|
|
| markfeldman |
עפ"י הבנתי: 22 |
|
|
| yaman |
| אני ישוט סביב האוניה רק בשביל אבוב אנד ביונד |
|
|
| Segev |
| כוס אמאמאמאמא של נקסט טוב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הם עושים לנו דווקא???
:( |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הם עושים לנו דווקא???
:( |
הם רוצים לעשות פחות כסף
מה לא עובד? |
|
|
| DJ Alex E. |
יום יבוא ואני אשרוף(שוב) לנקסט האלה את המשרדים
מה קרה?נוער זה כבר לא רמה?
זה שיש כמה ערסים(טוב הרבה ערסים) זה לא אומר שכל הנוער ככה
מה לעשות שהארץ שלנו התברכה(???)ברבים מארצות המזרח
(כל המזרחיים שפה נא לא להיפגע אני שונא רק את הערסים);) |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שלום שלום !
אני שמח לבשר שבתחילת ספטמבר (10-12) ההפלגה המסורתית יוצאת לדרך...
הליינאפ הישראלי עוד לא חלוט סופית (פרטים בהמשך) אך בכל אופן בליינאפ החו"לי:
ABOVE AND BEYOND ! ! ! !
מחירים: 900 ש"ח לאדם.
אני שם !
ואתם ? |
וואלה....בשמחה אני אבוא אבל 900 שח זה קצת בעיה..
לפי המצב כרגע אין סיכוי, אבל מי יודע... |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מה לעשות שהארץ שלנו התברכה(???)ברבים מארצות המזרח
(כל המזרחיים שפה נא לא להיפגע אני שונא רק את הערסים);) |
ורגע אין אשכנזים ורוסים מניאקים\ערסים?
מה הקשר לשטויות האלה עכשיו... |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Viber
ורגע אין אשכנזים ורוסים מניאקים\ערסים?
מה הקשר לשטויות האלה עכשיו... |
תמיד יש,אבל רובם סתם ערסים צעצוע
בכל מקרה הרוב המכריע הם לא האשכנזים
טוב עזבו את זה אני לוקח את הדברים שלי בחזרה שלא יתפתחו כאן מריבות;) |
|
|
|
|