return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Main Forums > Chill Out Room

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
^_^ (pg. 10)
View this Thread in Original format
milanster
quote:
Originally posted by an Arabic Girl
cool :D
another one speaks A

تسلم الله يخليك ويطول بعمر أمك وعقبال مانرحب فيك بمنتدياتنا :D :D :D

تسلمي انتي الله يخليك...هاي من أحلى الدعوات:D
أتمنى زيارة السعودية والله!:D
الصراحة أنا مستغرب انك تسمعين ترانس! أنا ماأعرف أي حريم عرب يسمعون ترانس!
respect! :cool:
an Arabic Girl
quote:
Originally posted by milanster
تسلمي انتي الله يخليك...هاي من أحلى الدعوات:D
أتمنى زيارة السعودية والله!:D
الصراحة أنا مستغرب انك تسمعين ترانس! أنا ماأعرف أي حريم عرب يسمعون ترانس!
respect! :cool:


بيني وبينك قل قسم محد يدري :eyes:
تراي لا أعرف الترانس ولا يحزنون قالوا قومي قلت ابشروا :D
خخخخخخ سويت بحث بقوقل وطلع لي هالمنتدى بصراحة عجبني وقلت يالله مع الخيل ياهبلا :o

عندي سؤالين ..
أول واحد انت عربي والا كيف ؟؟
والثاني
وشو يعني ترانس ترى خوفتني اخاف شي والا بلا منا والا منا :nervous:
malek
damn, i need to practice my reading skills... i can read only half of this :(
milanster
quote:
Originally posted by an Arabic Girl
بيني وبينك قل قسم محد يدري :eyes:
تراي لا أعرف الترانس ولا يحزنون قالوا قومي قلت ابشروا :D
خخخخخخ سويت بحث بقوقل وطلع لي هالمنتدى بصراحة عجبني وقلت يالله مع الخيل ياهبلا :o

عندي سؤالين ..
أول واحد انت عربي والا كيف ؟؟
والثاني
وشو يعني ترانس ترى خوفتني اخاف شي والا بلا منا والا منا :nervous:

haha that was the funniest thing i've read today! lol:haha:
والله ضحكتيني!
أول شي..نعم اسمي علي و أنا من لبنان بس الحين عايش فكندا..مدينة منتريال.
بعدين لا تخافي..ترانس نوع موسيقي الكترونية بس!:p
انتبهي في مجانين كثر هني..ما يصدقون بنت تنضم! :p
milanster
quote:
Originally posted by malek
damn, i need to practice my reading skills... i can read only half of this :(


lol
it takes me ages to type in arabic!
those letters are hard to find!
an Arabic Girl
quote:
Originally posted by milanster
haha that was the funniest thing i've read today! lol:haha:
والله ضحكتيني!
أول شي..نعم اسمي علي و أنا من لبنان بس الحين عايش فكندا..مدينة منتريال.
بعدين لا تخافي..ترانس نوع موسيقي الكترونية بس!:p
انتبهي في مجانين كثر هني..ما يصدقون بنت تنضم! :p


يالله حي أهل لبنان هل الطبيعة والخضرة
طمنتني ياشيخ
موسيقى الكترونية أجل .. ياخي طاح قلبي ببطني :toothless

سلملي على نادين
;)
milanster
quote:
Originally posted by an Arabic Girl
يالله حي أهل لبنان هل الطبيعة والخضرة
طمنتني ياشيخ
موسيقى الكترونية أجل .. ياخي طاح قلبي ببطني :toothless

سلملي على نادين
;)


تسلمي..انشأالله بتشرفينا فكندا ولبنان!
بس مين نادين؟؟:conf:
an Arabic Girl
quote:
Originally posted by milanster
تسلمي..انشأالله بتشرفينا فكندا ولبنان!
مين نادين؟؟:conf:


يؤيؤيؤيؤ :eek:
نادين miss leb 2004 :)

يااا عيب الشووم مابتعرفها:D
milanster
quote:
Originally posted by an Arabic Girl
يؤيؤيؤيؤ :eek:
نادين miss leb 2004 :)

يااا عيب الشووم مابتعرفها:D

lool okay!
حاضر من عيوني..بس نتعرف عليها أولاٍٍٍٍٍ!:p
TweeK
this^:rolleyes:

who wants to talk in spanish with me

Orbax
someone close this ing thread already ^_^
milanster
quote:
Originally posted by TweeK
this^:rolleyes:

who wants to talk in spanish with me

si, que paso amigo?
yo estaba hablando con ella sobre trance :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement