|
Dit moet ik echt ff kwijt...... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
kvin bij godd aleen die stem goed |
:conf: Je vind alleen die stem goed? Ik vind juist dat die stem het nummer onwijs verneukt!! Ze hadden beter een of andere enge mannenstem kunnen nemen of anders gewoon die hele stem weg moeten laten. |
|
|
| moogwai |
Ken 'm nog niet... maar ik ben nu wel erg benieuwd.
Of is Simulated misschien track 5 van Marco V's Sensation set??? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Jukx
:conf: Je vind alleen die stem goed? Ik vind juist dat die stem het nummer onwijs verneukt!! Ze hadden beter een of andere enge mannenstem kunnen nemen of anders gewoon die hele stem weg moeten laten. |
tja ,ik kanner ook nix aan doen datik die cool vin :) |
|
|
| Eye-Riz |
| vind bij veel platen dat ze die vrouwen beter 'uit' hadden kunnen zetten, vocals vind ik alleen maar mooi als ze echt iets muzikaals toevoegen,maar pindakaas, dat is vaak niet het geval... :rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
Ja zoald die vocals bij Urban train. Ik weet niet hoor, maar dat hele liedje wordt gewooon verneukt en dat is toch niet de bedoeling geloof ik. En Eyeriz je pm box zit weer vol weet niet hoeveel pms jij krijgt per dag.
:D:D:D:D |
|
|
| arno |
| ik had een week geleden al een requestje gepost in de locker thread over simulated, en toen heeft er niemand gereageerd, maar iedereen schijnt hem nu dus toch al te hebben. Dus wie zou hem ff in een locker willen zetten? dank u! |
|
|
| Dj Lex |
Ik wil hem wel in je locker zetten weet alleen niet welke.
[email protected]?
Nou als dat hem is zie je hem morgen, want nu heb ik geen zin, maar ben morgen vrij vroeg thuis, dus dan kan ik het doen voor je
Zo geregeld! :D:D:D |
|
|
| arno |
| ja idd [email protected], maar neem de tijd maar hoor, ik ga morgen naar praag :( en ik kom zaterdag pas terug. TNX in ieder geval. Ik ga nu slapen want ik moet morgen al om half 5 op. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
ja idd [email protected], maar neem de tijd maar hoor, ik ga morgen naar praag :( en ik kom zaterdag pas terug. TNX in ieder geval. Ik ga nu slapen want ik moet morgen al om half 5 op. |
Hehe veel plezier daar en lekker beesten daar he :D:D:D:D.
Ok dan doe ik het van de week nog wel is. |
|
|
| TranceFool |
| Ik had trouwens gehoord van een gozer die met Marco V had gesproken dat we nog een tijdje moesten wachten op de remixen van Cygnus X - Positron. Helaas, hij weet zelf ook nog geen data, zal iig wel na GODD zijn :(. Wachten duzzz...... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik had trouwens gehoord van een gozer die met Marco V had gesproken dat we nog een tijdje moesten wachten op de remixen van Cygnus X - Positron. Helaas, hij weet zelf ook nog geen data, zal iig wel na GODD zijn :(. Wachten duzzz...... |
wAT!!!!!!!!! Is er een nieuw nummer van Cygnus X???????
Dat wist ik niet. Jezus heb ik wat gemist? |
|
|
| TranceFool |
| Das nog een beetje onduidelijk: Het is een oud nummer die door Marco wordt geremixed 2x OF Positron wordt helemaal opnieuw uitgebracht inclusief de nieuwe remixen van Marco V, maar dat weet volgens mij nog niiemand hoe dat zit, ofwel??? :) |
|
|
|
|