return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Robert Gitelman - Blackhole ?
View this Thread in Original format
§chop¥
נראה לי שזה טרד מיותר,
ואני לא אתעצבן אם יסגרו אותו
אבל ראיתי ברשימה של מיסטרי לנד תחת בלקהול
(אין צורך לציין את טייסטו מארק נורמן ועוד)
את השם של רוברט גיטלמן:conf:

הוא חתם שם ?
זה חד פעמי ?

אני מקווה לטובנו שרדיו בי יו\אורנג' עשו
Trade
והחליפו את רוברט גיטלמן,אמיר חממי,ארתור גורדון,עידן גוטמן, גיא סלמה
תמורת חצי מ-
MARK NORMAN:thepirate

(אגב מה זה הסמיילי הזה ?)
markfeldman
מדובר בבמה מיוחדת של הלייבל הזה.

גיטלמן חתום בלייבל הזה עם כמה קטעים שלו.

הוא לא עבר לגור בהולנד או משהו כזה.

כידוע לך "איי די אנ טי" זו גם תחנת רדיו.
§chop¥
quote:
Originally posted by markfeldman
מדובר בבמה מיוחדת של הלייבל הזה.

גיטלמן חתום בלייבל הזה עם כמה קטעים שלו.



סבבה הבנתי.

quote:
Originally posted by markfeldman

הוא לא עבר לגור בהולנד או משהו כזה.

כידוע לך "איי די אנ טי" זו גם תחנת רדיו.


לא הבנתי
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
מדובר בבמה מיוחדת של הלייבל הזה.

גיטלמן חתום בלייבל הזה עם כמה קטעים שלו.

הוא לא עבר לגור בהולנד או משהו כזה.

כידוע לך "איי די אנ טי" זו גם תחנת רדיו.


לפי זה שהוא מתקלט בבמה של בלק הול אפשר להסיק שהוא חתום שם אבל לא עולים לי קטעים שהוא החתים שם...

הוא שייך ל-
IDT
afterglow

אז מוזר
eXeTik
תגידו מה שתגידו אבל הבחירת טראקים של גיטלמן הופכת אותו לאחת הדיג'יים האהובים עליי בעולם...
yaman
הוא באמת מצוין גיטלמן
black mammmba
ID-T
זאת לא רק תחנת רדיו
יש להם לייבל (מרקו ואי. ראנק 1)
ויש להם עיתון חודשי
וכמובן שהם חברת הפקות
:tongue2
black mammmba
ID-T
זאת לא רק תחנת רדיו
יש להם לייבל (מרקו ואי. ראנק 1)
ויש להם עיתון חודשי
וכמובן שהם חברת הפקות
:tongue2
black mammmba
ID-T
זאת לא רק תחנת רדיו
יש להם לייבל (מרקו ואי. ראנק 1)
ויש להם עיתון חודשי
וכמובן שהם חברת הפקות
:tongue2
§chop¥
quote:
Originally posted by black mammmba
ID-T
זאת לא רק תחנת רדיו
יש להם לייבל (מרקו ואי. ראנק 1)
ויש להם עיתון חודשי
וכמובן שהם חברת הפקות
:tongue2


פלאפונים

markfeldman
רובט חתום בכמה לייבלים. מה לא מובן ?
§chop¥
quote:
Originally posted by markfeldman
רובט חתום בכמה לייבלים. מה לא מובן ?


חשבתי שכל אחד חתום על לייבל אחד.....

כמו שפיגו חתום בריאל
ויאו מינג חתום ביוסטון

:conf:

מסתבר שלא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement