|
Meer over ID&T
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Mwoah niet echt geinteresseerd!
Respect voor hoe die gast het allemaal heeft opgebouwd, maar ik hoef geen biografie over hem :p |
|
|
| jp |
Het gaat meer over het bedrijf en haar omzet, expansie en toekomst. Je krijgt toch meer respect voor wat die drie knaapjes uit Landsmeer gepresteerd hebben, alhoewel ze ook veel fouten hebben gemaakt. Uiteindelijk hebben Duncan en Co Nederland wel mooi op de dance kaart gezet en profiteren we allemaal van de huidige dance cultuur.
Het is wel aardig om alles eens van de andere kant te bekijken. |
|
|
| HiGH_NrG |
Wel leuk om te zien, ook al ken je het meeste toch al. :)
Trouwens, het tweede filmpje wil 't maar niet doen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Het gaat meer over het bedrijf en haar omzet, expansie en toekomst. Je krijgt toch meer respect voor wat die drie knaapjes uit Landsmeer gepresteerd hebben, alhoewel ze ook veel fouten hebben gemaakt. Uiteindelijk hebben Duncan en Co Nederland wel mooi op de dance kaart gezet en profiteren we allemaal van de huidige dance cultuur.
Damn JP, JIJ bent ineens omgeslagen! Van Sucksation etc tot prediken van de ID&T religie........ Je kan het ook overdrijven.
Ik hoef het daarnaast ook niet te zien, weer een of ander promo praatje zeker netzoals op de TiC dvd, dat was echt SLECHT. |
|
|
| Donna |
JP slaat om als de massa het met m eens gaat zijn,niewaar JP?;)
A real rebelchild hebben we mee te maken i guess,je bent zeker ook kind aan huis op t urban forum JP?:D
En idd die tim81 replied er ook maar op los om zn zoveelste post te behalen,oninteressant kereltje,die stempel krijgt ie van mij. |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by jp
Ben helemaal met je eens JP, na het lezen van het boek van ID&T heb ik nog meer respect gekregen voor die jongens. Als je ziet wat ze allemaal gedaan hebben om ID&T te krijgen zoals het nu is, verdienen die jongens dat respect ook naar mijn mening. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Donna
En idd die tim81 replied er ook maar op los om zn zoveelste post te behalen,oninteressant kereltje,die stempel krijgt ie van mij. |
dat denk ik over een aantal mensen hier op het forum (ik noem een "Daveje") maar dus absoluut niet bij Tim  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
dat denk ik over een aantal mensen hier op het forum (ik noem een "Daveje") maar dus absoluut niet bij Tim |
Ik reply ook overal op los, maar dat is omdat ik geen leven heb ;)
Maar even serieus; Duncan heeft ook ontzettend veel betekend samen met Miles voor de Nederlandse scene (en daarbuiten?), daar is geen twijfel over mogelijk. Maar het zien van deze man roept verder bij mij al braakneigingen op. Waarom? Geen idee, ik vind hem zo'n arrogante kop et cetera hebben. Grootheidswaanzin en wat nog niet meer. Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe.
Het mag dan leuk zijn wat ID&T doet, maar dan hoef ik nog geen fan van de mensen verder te zijn. |
|
|
| raoel |
Ik snap goed wat je bedoeld Snuggle.
Jij hebt volgens mij ook liever dat de dance wat meer underground blijft. ID&T doet net het omgekeerde.
Echter:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe. |
Wat is er voor hem aan op keer op keer eenzelfde feest te geven? Hij wil de grens verleggen, de lat steeds een stukje hoger leggen! Nu heeft hij wel net die uitstraling waarbij je op voorhand al denkt dat hij steeds meer wil en dat geeft zijn "werk" misschien een arrogante uitstraling.
Vergeet ook niet:
ID&T is een bedrijf en voor een bedrijf is stilstand een achteruitgang.
Ik heb die docu net bekeken en vond het wel aardig om te zien.
Mede dankzij ID&T is dance nu wat het is en ik verwacht dat het nog door blijft groeien en aan populariteit zal winnen. Niet in alle opzichten even leuk, maar ik vind het zeker niet erg. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik reply ook overal op los, maar dat is omdat ik geen leven heb ;)
Maar even serieus; Duncan heeft ook ontzettend veel betekend samen met Miles voor de Nederlandse scene (en daarbuiten?), daar is geen twijfel over mogelijk. Maar het zien van deze man roept verder bij mij al braakneigingen op. Waarom? Geen idee, ik vind hem zo'n arrogante kop et cetera hebben. Grootheidswaanzin en wat nog niet meer. Hij verliest het perspectief uit het oog vind ik. Het gaat alleen om consumeren, groter, meer, beter et cetera. Commercieel ok, maar vanuit het ethische oogpunt mag het wel allemaal wat anders afn en toe.
Het mag dan leuk zijn wat ID&T doet, maar dan hoef ik nog geen fan van de mensen verder te zijn. |
wat loop je nou te zeiken man, beetje arrogant van jou om iemand zo te zien omdat ze kop je niet aanstaat. als die dude al arrogantie heeft is dat wel omdat ie daar een reden voor heeft. die gasten zijn met niks begonnen en hebben nu een bedrijf wat wereldwijd bekend is.
ethnisch oogpunt?? je hebt het over entertainment man, niet over je onderdak of je voedsel. |
|
|
| Donna |
Achja,mijn stempels moeten ook in vorm blijven heren ;)
En ID&T krijgt mijn respect van waar zij vandaan komen en wat ze hebben bereikt vanuit hun oogpunt en hun doelstelling.
Het mijne ligt daarentegen wat anders,maar das omdat ik niks aan de commercie verdien en er ook niks mee te maken wil hebben en t al helemaal niet wil voelen op een feest.
Daarom is vanuit mijn oogpunt ID&T non-quality geworden,ze gaan voor mij way out of line..
En etnisch oogpunt,verklaar die s Bram?;) |
|
|
|
|