|
Sensation White 2004
|
View this Thread in Original format
| Locazor |
| Kom nettopp hjem fra Sensation White 2004. Seriøst noe av det råeste jeg har vært på. Noen andre nordmenn som var der egentlig? Det jeg egentlig lurte på var om noen visste hvor jeg kan laste ned hele Sensation som ett sett? Helst en høyhastighetsserver eller bittorrent. |
|
|
| Locazor |
| Argh...greit da, men ser ikke hva som er så skrekkelig ulovlig med et liveset. Ble da sendt live over ID&T radio, så skulle da være flust av folk som har det....men greit...bare vær kjipe |
|
|
| atlearmeen |
Når er det sensation arangeres, skulle gjerne vært der en gang!!
Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i Tønsberg!!?? |
|
|
| Nite-Mer |
| Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar? |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
Når er det sensation arangeres, skulle gjerne vært der en gang!!
Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i Tønsberg!!?? |
Ekelier? |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Nite-Mer
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar? |
38.000 :D |
|
|
| Nite-Mer |
| Du bor i Tonsberg? Faren min er i Borre na med sostrene mine. Jeg fikk ikke besoke i sommer. |
|
|
| atlearmeen |
| quote: | Originally posted by Locazor
38.000 :D |
?????:conf: :conf: |
|
|
| atlearmeen |
| Noen som heter "Ekeli" til etternavn!! |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
Noen som heter "Ekeli" til etternavn!! |
Må bare si at det står dårlig til med kjennskap til noen Ekelier gitt.. |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | Originally posted by Nite-Mer
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar? |
Hvorfor bor du i USA? |
|
|
|
|