return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Sensation White 2004
View this Thread in Original format
Locazor
Kom nettopp hjem fra Sensation White 2004. Seriøst noe av det råeste jeg har vært på. Noen andre nordmenn som var der egentlig? Det jeg egentlig lurte på var om noen visste hvor jeg kan laste ned hele Sensation som ett sett? Helst en høyhastighetsserver eller bittorrent.
Sand Leaper
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=193549

Ta et hint.
Locazor
Argh...greit da, men ser ikke hva som er så skrekkelig ulovlig med et liveset. Ble da sendt live over ID&T radio, så skulle da være flust av folk som har det....men greit...bare vær kjipe
atlearmeen
Når er det sensation arangeres, skulle gjerne vært der en gang!!

Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i Tønsberg!!??
Nite-Mer
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar?
Locazor
quote:
Originally posted by atlearmeen
Når er det sensation arangeres, skulle gjerne vært der en gang!!

Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i Tønsberg!!??


Ekelier?
Locazor
quote:
Originally posted by Nite-Mer
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar?


38.000 :D
Nite-Mer
Du bor i Tonsberg? Faren min er i Borre na med sostrene mine. Jeg fikk ikke besoke i sommer.
atlearmeen
quote:
Originally posted by Locazor
38.000 :D


?????:conf: :conf:
atlearmeen
Noen som heter "Ekeli" til etternavn!!

Locazor
quote:
Originally posted by atlearmeen
Noen som heter "Ekeli" til etternavn!!


Må bare si at det står dårlig til med kjennskap til noen Ekelier gitt..
DJ-RED
quote:
Originally posted by Nite-Mer
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar?


Hvorfor bor du i USA?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement