|
Goa Gil in Israel
|
View this Thread in Original format
| Rising |
לאחר שנים וציפייה ממושכת, זה סוף סוף קורה...! אבאטאר רקורדס מארחים את גואה גיל, האיש והאגדה, גורו הטראנס שמגיע לארץ הקודש לביקור קצרצר והופעה אחת ויחידה בלבד!
גואה גיל, הנחשב לד'.ג'יי. הטראנס מהוותיקים ומהמבוקשים בעולם, מגיע אלינו לישראל להופעת גלה יחד עם ההרכב שלו הנומוס.
גואה גיל מנסה לשמש בהופעות שלו כמדיום ולהרים את רמת המודעות של הקהל ע"י המוסיקה שלו. אנשים מרבים לתאר את ההופעות שלו כהוויה וחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, וזאת גם בזכות הסטים הארוכים שלו, אשר שברו כל שיא אפשרי. בשנת 2000, נכנס לספר השיאים של גינס, שניגן 37 וחצי שעות ברציפות.
יום שישי, 16 ביוני, זה קורה!!!
גואה גיל והנומוס, כאן אצלנו!!!
פרטים נוספים:
03-5259066 |
|
|
| eXeTik |
גואה גיל?! :conf:
משמש כמדיום...?! :rolleyes:
והשיא לפי מה שאני זוכר הוא הרבה יותר מ-37 שעות :crazy: |
|
|
| yaman |
אני יודע שפעם ארמין ניגן 12 וחצי שעות
נשמע מסיבה טובה |
|
|
| Scorchio |
השיא בתיקלוט הארוך ביותר שייך למרטין בוס ממיאמי שניגן 583 טראקים במשך 72 שעות ברציפות כולל למקסס בצורה מושלמת.
וגואה גיל כבר היה כאן בעבר... |
|
|
| yaman |
583 שעות?
יא אאללללללללללה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by yaman
583 שעות?
יא אאללללללללללה |
72 שעות.
583 טראקים. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by yaman
583 שעות?
יא אאללללללללללה |
חחח.. הגזמת..
הוא וכל מי שהיה במסיבה נפטרו אחרי זה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
583 שעות?
יא אאללללללללללה |
נו בטח... 24 ימים, למה לא :clown: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Scorchio
השיא בתיקלוט הארוך ביותר שייך למרטין בוס ממיאמי שניגן 583 טראקים במשך 72 שעות ברציפות כולל למקסס בצורה מושלמת.
וגואה גיל כבר היה כאן בעבר... |
קראתי על זה פעם
אולי זה היה בדיחה ואולי לא אבל קראתי שזה נירשם בגינס והוא עשה את זה כי הוא היה בצבא וקיבל פטור עד שהוא יגמור את המסיבה ביגלל איזה חוק צבאי שקיים בארה"ב שמגן עליהם ולכן הוא עשה את זה... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Viber
קראתי על זה פעם
אולי זה היה בדיחה ואולי לא אבל קראתי שזה נירשם בגינס והוא עשה את זה כי הוא היה בצבא וקיבל פטור עד שהוא יגמור את המסיבה ביגלל איזה חוק צבאי שקיים בארה"ב שמגן עליהם ולכן הוא עשה את זה... |
תשכחו מגימילם... עוברים לשיטה החדשה! :D |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תשכחו מגימילם... עוברים לשיטה החדשה! :D |
חחח דוגרי
תתחילו להכין פלייליסטים אינסופיים |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חזק!!!
מה הטווח גילאים? ואיפה האירוע מתקיים?
:rolleyes: |
|
|
|
|