return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
כמה פוסטים יש לך? (pg. 5)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
תמשיך עם הודעות כאלה מושקעות,ובסוף תעבור גם את רונן


מה זה אמור להביע?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
מה זה אמור להביע?!


שלך יש קרוב ל 3000 פוסטים
וליאמאן יש 1000... ששלושת רבעי מהם זה או מילה אחת או שתיים או לחילופין חיוך
אז אלקס (עוד פעם זה בא ה-ק' הזאת... לא יודע מאיפה) אמר שאם הוא ימשיך ככה הוא יעבור אותך תוך שניה!
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שלך יש קרוב ל 3000 פוסטים
וליאמאן יש 1000... ששלושת רבעי מהם זה או מילה אחת או שתיים או לחילופין חיוך
אז אלקס (עוד פעם זה בא ה-ק' הזאת... לא יודע מאיפה) אמר שאם הוא ימשיך ככה הוא יעבור אותך תוך שניה!


אההה
תגדי פשוט שאתה פוחד שהוא יעבור אותך וזהו :)
סתם ...סתם...

ד"א: יש פה עוד מישהו חוץ ממני ממך ומחן במועדון ה-3000?
(למרות שאני עוד לא)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
אההה
תגדי פשוט שאתה פוחד שהוא יעבור אותך וזהו :)
סתם ...סתם...

ד"א: יש פה עוד מישהו חוץ ממני ממך ומחן במועדון ה-3000?
(למרות שאני עוד לא)


יובל, מורן (נראה לי), מוש, אלעד
yaman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שלך יש קרוב ל 3000 פוסטים
וליאמאן יש 1000... ששלושת רבעי מהם זה או מילה אחת או שתיים או לחילופין חיוך
אז אלקס (עוד פעם זה בא ה-ק' הזאת... לא יודע מאיפה) אמר שאם הוא ימשיך ככה הוא יעבור אותך תוך שניה!


רועי שמע אחש לי.....

אם אני מעצבן אותך עם הקטע של מילה אחת או שתיים או חיוך אני מצטער טוב?


מקווה שתסלח לי ותשים אותי מוד

:gsmile:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yaman
רועי שמע אחש לי.....

אם אני מעצבן אותך עם הקטע של מילה אחת או שתיים או חיוך אני מצטער טוב?


מקווה שתסלח לי ותשים אותי מוד

:gsmile:


אני לא מחפש שתבקש סליחה...
אני מחפש שתפסיק עם זה
למה זה שאתה אומר למישהו שהוא צודק וזהו לא מוסיף לחיים
מילא אם היית מביא נימוקים וכל השיט הזה... מילא
אבל זה פוסט שמיותר ומעצבן ולא תורם כלום!
ות'כלס... מעצבן אותי אחושרמוטה... תהיה בטוח שאם אני הייתי מוד עכשיו הייתי מוחק לך כל כך הרבה פוסטים שחבל לך על האף...
warpedd_
זה הפוסט ה1600 שלי
שזה די מצחיק אם תחשבו על זה
רועי נרשם כמה ימים אחרי ויש לו פי 10 בערך הודעות
בעעעע הצבא הצבא
הורס את החיים
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שחבל לך על האף...


מה קרה אנשים נדבקו לדבר המטומטם הזה?
בהתחלה עוד צחקתי מזה, אבל אנשים מדברים ככה ברצינות
מה נסגר עם הסלנג במדינה הזאת?!

quote:
Originally posted by warpedd_
בעעעע הצבא הצבא
הורס את החיים


הורס? תראה את רועי
הצבא הציל אותו משיעבוד לפורומים :stongue:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by eXeTik

הורס? תראה את רועי
הצבא הציל אותו משיעבוד לפורומים :stongue:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ראסמי

בטח רועי כשהוא שואל את המפקד שלו שאלה והמפקד עונה תשובה קצרה בלי נימוק רועי בא אליו

"תשמע לי אם אני הייתי המוד בגדוד הזה אני הייתי מוחק לך כל כך הרבה מילים שאמרת - אנשים כמוך מרתיחים אותי"


רועי תשתחרר קח פרוזאק ותראה איך הכל יהיה טוב יותר

ובשביל הלא מפותחים פה (יאמאן אליאור וכל החברה מהישובים המרוחקים ממרכז הארץ) פרוזאק זה לא השלוש בדרנים האלה...זה תרופת הרגעה
KrazyDJs
אילן יא קיבוצניקק אתה לא מצחיק :wtf: :D

סתם אח שלי..למה אתה לא עונה לי שאני מציף אותך בהאב בהודעות ? :wtf:

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אילן יא קיבוצניקק אתה לא מצחיק :wtf: :D

סתם אח שלי..למה אתה לא עונה לי שאני מציף אותך בהאב בהודעות ? :wtf:


אני כל היום בעבודה
אני פה רק בלילות לפעמים ובסופי שבוע:)

ואני לא מצחיק????

אני??????????

לא מצחיק????

אז אתה חציל!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ובשביל הלא מפותחים פה (יאמאן אליאור וכל החברה מהישובים המרוחקים ממרכז הארץ) פרוזאק זה לא השלוש בדרנים האלה...זה תרופת הרגעה


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה גזור אתה!!!!!!!!

ורונן... סתם שמעתי את זה אתמול אז אמרתי נכניס את זה איפשהו :)
עדיף שאני יגיד לו
תזהר או שאני ענבנב אותך?! :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement