|
כמה פוסטים יש לך? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
תמשיך עם הודעות כאלה מושקעות,ובסוף תעבור גם את רונן |
מה זה אמור להביע?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מה זה אמור להביע?! |
שלך יש קרוב ל 3000 פוסטים
וליאמאן יש 1000... ששלושת רבעי מהם זה או מילה אחת או שתיים או לחילופין חיוך
אז אלקס (עוד פעם זה בא ה-ק' הזאת... לא יודע מאיפה) אמר שאם הוא ימשיך ככה הוא יעבור אותך תוך שניה! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שלך יש קרוב ל 3000 פוסטים
וליאמאן יש 1000... ששלושת רבעי מהם זה או מילה אחת או שתיים או לחילופין חיוך
אז אלקס (עוד פעם זה בא ה-ק' הזאת... לא יודע מאיפה) אמר שאם הוא ימשיך ככה הוא יעבור אותך תוך שניה! |
אההה
תגדי פשוט שאתה פוחד שהוא יעבור אותך וזהו :)
סתם ...סתם...
ד"א: יש פה עוד מישהו חוץ ממני ממך ומחן במועדון ה-3000?
(למרות שאני עוד לא) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אההה
תגדי פשוט שאתה פוחד שהוא יעבור אותך וזהו :)
סתם ...סתם...
ד"א: יש פה עוד מישהו חוץ ממני ממך ומחן במועדון ה-3000?
(למרות שאני עוד לא) |
יובל, מורן (נראה לי), מוש, אלעד |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שלך יש קרוב ל 3000 פוסטים
וליאמאן יש 1000... ששלושת רבעי מהם זה או מילה אחת או שתיים או לחילופין חיוך
אז אלקס (עוד פעם זה בא ה-ק' הזאת... לא יודע מאיפה) אמר שאם הוא ימשיך ככה הוא יעבור אותך תוך שניה! |
רועי שמע אחש לי.....
אם אני מעצבן אותך עם הקטע של מילה אחת או שתיים או חיוך אני מצטער טוב?
מקווה שתסלח לי ותשים אותי מוד
:gsmile: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yaman
רועי שמע אחש לי.....
אם אני מעצבן אותך עם הקטע של מילה אחת או שתיים או חיוך אני מצטער טוב?
מקווה שתסלח לי ותשים אותי מוד
:gsmile: |
אני לא מחפש שתבקש סליחה...
אני מחפש שתפסיק עם זה
למה זה שאתה אומר למישהו שהוא צודק וזהו לא מוסיף לחיים
מילא אם היית מביא נימוקים וכל השיט הזה... מילא
אבל זה פוסט שמיותר ומעצבן ולא תורם כלום!
ות'כלס... מעצבן אותי אחושרמוטה... תהיה בטוח שאם אני הייתי מוד עכשיו הייתי מוחק לך כל כך הרבה פוסטים שחבל לך על האף... |
|
|
| warpedd_ |
זה הפוסט ה1600 שלי
שזה די מצחיק אם תחשבו על זה
רועי נרשם כמה ימים אחרי ויש לו פי 10 בערך הודעות
בעעעע הצבא הצבא
הורס את החיים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שחבל לך על האף... |
מה קרה אנשים נדבקו לדבר המטומטם הזה?
בהתחלה עוד צחקתי מזה, אבל אנשים מדברים ככה ברצינות
מה נסגר עם הסלנג במדינה הזאת?!
| quote: | Originally posted by warpedd_
בעעעע הצבא הצבא
הורס את החיים |
הורס? תראה את רועי
הצבא הציל אותו משיעבוד לפורומים :stongue: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הורס? תראה את רועי
הצבא הציל אותו משיעבוד לפורומים :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי
בטח רועי כשהוא שואל את המפקד שלו שאלה והמפקד עונה תשובה קצרה בלי נימוק רועי בא אליו
"תשמע לי אם אני הייתי המוד בגדוד הזה אני הייתי מוחק לך כל כך הרבה מילים שאמרת - אנשים כמוך מרתיחים אותי"
רועי תשתחרר קח פרוזאק ותראה איך הכל יהיה טוב יותר
ובשביל הלא מפותחים פה (יאמאן אליאור וכל החברה מהישובים המרוחקים ממרכז הארץ) פרוזאק זה לא השלוש בדרנים האלה...זה תרופת הרגעה |
|
|
| KrazyDJs |
אילן יא קיבוצניקק אתה לא מצחיק :wtf: :D
סתם אח שלי..למה אתה לא עונה לי שאני מציף אותך בהאב בהודעות ? :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אילן יא קיבוצניקק אתה לא מצחיק :wtf: :D
סתם אח שלי..למה אתה לא עונה לי שאני מציף אותך בהאב בהודעות ? :wtf: |
אני כל היום בעבודה
אני פה רק בלילות לפעמים ובסופי שבוע:)
ואני לא מצחיק????
אני??????????
לא מצחיק????
אז אתה חציל!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ובשביל הלא מפותחים פה (יאמאן אליאור וכל החברה מהישובים המרוחקים ממרכז הארץ) פרוזאק זה לא השלוש בדרנים האלה...זה תרופת הרגעה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה גזור אתה!!!!!!!!
ורונן... סתם שמעתי את זה אתמול אז אמרתי נכניס את זה איפשהו :)
עדיף שאני יגיד לו
תזהר או שאני ענבנב אותך?! :wtf: |
|
|
|
|