|
בעיה בסאונד של סרטים (שאלה למבינים בתחום) ר
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
טוב אז ככה...
אם אתם מבינים בכל העניין הזה של הסרטים והקידוד וכאלה, אז אתם בטח יודעים שמרבית הסרטים שמשתחררים בימינו הסאונד שלהם מקודד בפורמט
AC3
שזה פרומט סאונד מקווץ, רק שבשבונה מ אמ פי 3 הוא סאונד המבוסס על מערכת הדולבי סראונד. כתוצאה מכך בפורמט הזה מוקלטים כל האלמנטים של הסאונד בסרט בנפרד, ערוץ נפרד לדיבור ערוץ נפרד למוזיקה, נפרד לאפקטים וכו.
בקיצור אצלי כשאני מנסה לנגן איזה סרט שהסאונד שלו מקודד ב
AC3
אני שומע רק את הערוצים של המוזיקת רקע והאפקטים, את הערוץ של הדיבור והשאר אני לא שומע משום מה...
ניסיתי להתקין את הפילטר וזה לא עוזר.
אם מישהו יודע אז יהיה ממש נחמד כי אני כבר משתגע שאני לא יכול לצפות בסרטים חדשים במחשב... |
|
|
| eXeTik |
זה בעיה של קודאק
אני לא ממש מעודכן בתחום, אבל כל מה שאתה צריך זה איזה
Codec pack
אני אפילו לא זוכר מה איזה התקנתי בזמנו
בטוח ימליצו לך פה על משהו טוב |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הורדתי את כל הקודקים האחרונים שיש
גם את הקודקים הספציפיים ל
AC3
ושום דבר לא עוזר... |
|
|
| YoraY |
הממ מוזר
בטח ביצעת כמה התקנות\חבילות קודקים אחת על השניה ונוצרו התנגשויות ביניהן
נשמע מצחיק אבל זה קורה
תנסה למחוק כל מה שקשור ל
AC3
ולהתקין אותו מחדש בצורה סדירה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| תודה אני ינסה! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואו תודה אחים!
חחח
אני כבר לא יודע למי להקשיב
:p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תודה אורן, הבעיה נפתרה!!
תודה גם לכם על העזרה אנשים...
;) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
תודה אורן, הבעיה נפתרה!!
|
בבקשה אחי |
|
|
|
|