return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Underdog Project V.s. Lorna-SaturDay Papi Night (Dj SteVe Le-V _Bootleg)
View this Thread in Original format
Dj_SteVe_Le-V
אנשים מה קורה ??
הכנתי
Bootleg
כולכם מוזמנים להוריד אותו ....:stongue:
Underdog Project V.s. Lorna-SaturDay Papi Night (Dj SteVe Le-V _Bootleg

ואני יוווווווווווודעעעעעע שזה לא הסגנון שלכםםםםםםםם פהההההה
אבל מי שרוצה שיוריד אני לא מכריח :-) ..... סבבה אנשיםםםםםםם
לא להתחרפן . יש דברים שאני עושה שהם לא ב-אינטרנט,והם ענקיים
...
הבוטלג הזה פשוט חמוד מאוד עם שירים שרצים היום כן כן מסחרייייי חחחח
לינק להורדה:
מקש ימני,שמירה בשם להורדת המיקס

תיהנו ! ותתנו תגובות בבקשה זה חשוב
:tongue3
AnthemFreak
ערכתי תהודעה לגמרייייייייייייייייייייייי


זה מסחרי... בע.. שום דבר אישי נגדך

שילוב של שני שירים שאני שונא


בהצלחה
Dj_SteVe_Le-V
סבבה ..... לא בכיוון של כולכם פה .. אבל זה סתם בוטלג אני גם אומר הקטע תחשבו על העיקרון שבא בבוטלג !
הביט יושב כמו שצריך ??? ....
השיר נכנס טוב וזהו !!
לא יותר!
YuVaL
אתה מהאלה שבסוף משחררים קטעים לקבוצות ישראליות
:haha: :haha: :haha:

קיצר
ברוך הבא ילד
אבל אנ'לא חושב שזה המקום המתאים לפרסם ת'בוטלגים שך.....

ד"א זה אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בזמן האחרון
חחחחחחחח
אני מקווה מאוד שהמיקסים שלך לא נשמעים ככה

;)
DJ-Kreing^^
לא נחמד מצידך שירן



ברוך הבא לפורום אחי
חוץ ממיקסים אתה גם מפיק מוזיקה?
KrazyDJs
ברוך הבא אחי..

בנוגע לבוטלג, אני אוותר על התגובה..
אפילו הובטלגים שלי יותר מוצלחים :D
Origin
כרגיל אתם משפילים את האנשים החדשים שבאים לפה בגילל חוסר הבנה במוזיקה איכותית...
אני מבין אותכם אבל למה לרדת כל כך חזק על אנשים ??? למה
הוא לא עשה לכם כלום ..! סך הכל בא ושאל מה חושבים ...זהוא..אז תגידו בעדינות לא בראש שלכם וזהוא...
YoraY
א. להבא אל תפרסם דברים כאלה

ב. המיקס יצא טוב אולי רק בהתחלה התפקשש טיפה הביט




בכללי ברוך הבא לפורום
YuVaL
quote:
Originally posted by Origin
כרגיל אתם משפילים את האנשים החדשים שבאים לפה בגילל חוסר הבנה במוזיקה איכותית...
אני מבין אותכם אבל למה לרדת כל כך חזק על אנשים ??? למה
הוא לא עשה לכם כלום ..! סך הכל בא ושאל מה חושבים ...זהוא..אז תגידו בעדינות לא בראש שלכם וזהוא...


אנחנו משחררים טראומות מהילדות שאנחנו הגענו לפה ועשו לנו אותו דבר... :)
yaman
ברוך הבא

§chop¥
מיקסוס לא רע
סך הכל זה מה שהולך היום במועדונים
לפי דעתי סבבה

אבל למה לפתוח טרד לגביי זה ?
זה מוזיקת פופ...לא קשור בכלל למוזיקה אלטקרונית
(בטח שלא טראנס)

בכל מקרה עיינתי באתר שלך
(אחלה אתר, גם ההורדות מהירות)
וכתוב שאתה משמיע
Hardstyle

סתם שאלה,
מה זה הארדסטייל בשבילך?
תן דוגמאות
§chop¥
דרך אגב....


ברוך הבא :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement