return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Bonzai nieuws (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ultravibe!
quote:
Originally posted by TOR
Cherrymoon. bij de live in Godskitchen had L-Vee een groen masker op van een alien.. zalig :)


Hahah, dat lijkt me echt geweldig! :D

Ik kan niet wachten tot de 7de augustus, wanneer ik M.i.k.e. live ga meemaken op Dancevalley. De laaste keer dat ik een optreden van hem heb meegemaakt was op Trance Energy in 2001, dat was een onvergetelijke avond.:eyespop:
TOR
^ op Antwerp is Burning een paar maanden geleden heb ik er echt van genoten.. het "live" aspect kwam niet echt overtuigend naar voren, maar de nummers van Mike maakten dat gewoon helemaal goed. :)

die versie van Strange World was ongelooflijk.. met die guitaar erbij tijdens de hoofdmelodie.. man, wat een rillingen had ik toen :crazy:

en dan als aflsuiter meer dan 10 minuten lang Universal Nation.. de tent ontplofte gewoon!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

en dan als aflsuiter meer dan 10 minuten lang Universal Nation.. de tent ontplofte gewoon!

Jammer genoeg net hetzelfde als de live act tijdens I Love techno in 2001...:(

Ah wel, ik had er gewoon veel meer van verwacht, al bij al was het zeker niet slecht! :)
En op DV ga ik die live ook zeker zien, hopelijk speelt hij een paar nieuwe nummers! :D
Ultravibe!
Het enige live-aspect in zijn act op Trance Energy 2001 was zijn geschreeuw door de microfoon. Maar de muziek die ik toen gehoord heb is voor mij op een feest ongeevenaard gebleven vooralsnog. Choose freedom - Till we meet again - Strange World - Universal nation !:D

Op Dancevallay zal Massive motion in ieder geval wel gedraaid worden dan. Als iemand daar voor die dag alvast een sampletje van zou kunnen regelen..:tongue2
TOR
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Als iemand daar voor die dag alvast een sampletje van zou kunnen regelen..:tongue2


de persoon die dat kan heeft net boven je gepost :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
de persoon die dat kan heeft net boven je gepost :toothless

Me? :conf:


;)

En kheb die TE set hiet ook op de PC staan, wanneer Strange Wold inkickt, kippenveellllllllllllllllllllll!! :eyes:
En dan 30000 mensen zien en horen springen op UN...Mike moet zich toen toch wel een god gevoeld hebben!
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Me? :conf:


;)

En kheb die TE set hiet ook op de PC staan, wanneer Strange Wold inkickt, kippenveellllllllllllllllllllll!! :eyes:
En dan 30000 mensen zien en horen springen op UN...Mike moet zich toen toch wel een god gevoeld hebben!


mike = god!!!! :D :D :p
TOR
nog meer goed nieuws!

quote:
New customized cd's in August...
We are proud to announce that in August we will be presenting you 4 brand new customized full artist albums :

- D-View produced by Vlad Dzyatko.
- Unit Response by Vlad Dzyatko.
- Workafiction by Vlad Dzyatko.
- Reminiscence by Remy Cameron.

DI FM collaboration...
Banshee will start cooperating with DI FM. Dj Irish (resident Dj Di FM) has spoken with Banshee and decided to do a monthly show that will feature a lot of new Banshee material, as well as guest-mixes by one of the Banshee/Bonzai-dj's!



Vlad is een van mijn favoriete producers op het Bonzai label, dus dit is gewoon heaven on earth!!

naast de show op Di.fm komt er trouwens ook nog een eigen Bonzai webradio!

en last but not least, op de website http://bonzaimusic.com/ zijn nieuwe audio samples te beluisteren.. o.m. een remix van de nieuwe Green Martian (die echt wel groot wordt als je het mij vraagt) en een briljante productie van Sublunar.


en wie durft dan nog te beweren dat Bonzai niet de #1 is? :crazy:
Dark Apostle
quote:
Bron: Bonzaimusic.com
FIRST ONLINE RELEASE ONLY!!!
Today we can announce our first release which will be online available only. It is a production by Philippe Van Mullem (aka Quadran) with a new project called "RELIANT" with the same title track. Comes in 3 different mixes! Next week we will add one of the mixes to our loops on the top of this page and from next week on you will also be able to order this customized CD via our webstore!!! Further we can also announce that the following release will be available in the customized CD section as well starting from next week: Jones & Stephenson "The First Rebirth" (all mixes), Cherrymoon Trax "The House Of House" (all mixes + Let There Be House" (Original Mix) and Yves Deruyter's classic "Calling Earth" (all mixes).



Ze bieden wel veel lekkers aan en allemaal met het oog op de CD-spelende medemens....I love Bonzai
JediD4M
Leuk nieuws, zeker ivm Philippe Van Mullem, always loved his style!
Kga dat eens checken wat hij nu allemaal heeft uit zen brein getoverd...
Ook de sectie customized cd's moet ik eens dringend bekijken, (online-shop is terug uit vakantie) want daar zijn er enkele bijgekomen .. dat album van Planisphere is werkelijk om te genieten!

En Indeed Banshee/Bonzai, zit niet stil!

TOR
het nieuws waar iedereen op wachtte.....


quote:
PLASTIC BOY ALBUM
in a few months we will be releasing a Best Of Plastic boy album called "It's A Plastic World" including a brand new remix from the first single ever "Twixt" and all remastered versions + 1 brand new track. Further we will also release an album sampler for the collectors! Keep checking our website for updates on this one!



de titel is vooral NIET cheesy :stongue: :stongue:

that said.. Twixt 2004 :crazy:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
het nieuws waar iedereen op wachtte.....

Ik wist het zaterdag al - behalve de titel dan :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement