return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
mp3 cuter
View this Thread in Original format
Segev
איך אני יכול לחתוך חלקים מסויימים מסטים?

how can i cut some part from a set?
sh33p
אני משתמש ב
Sony Sound Forge 7.0

קצת מסורבל, אבל בינתיים לא פגשתי תוכנה אחרת
KrazyDJs
cool edit pro

אפילו acid pro
יכולה לעשות את זה אני מניח..
כל מה שאתה צריך זה להעלות את השיר, ולסמן את הקטע..
Segev
ואללה תודה
markfeldman
בשבילי GOLDWAVE
DJ Alex E.
mp3DirectCut
תוכנה קטנה והכי נוחה בעולם לחתוך קטעים
Viber
mp3cut
taltul
quote:
Originally posted by KrazyDJs
cool edit pro

אפילו acid pro
יכולה לעשות את זה אני מניח..
כל מה שאתה צריך זה להעלות את השיר, ולסמן את הקטע..

כך שאחר כך צריך עוד WAVנכון מאוד אבל פה אתה תקליט את הקטע ושמור ב
לקדד לאמ פי 3...
במקום זה כמו שאמרו תשתמש ב
MP3CUTTER
או משהו בסגנון...
Sniper
quote:
Originally posted by markfeldman
בשבילי GOLDWAVE


הכי טוב גולדוויב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement