return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Wie help me aan een mixer?
View this Thread in Original format
HaZZa
Ik heb een beetje rond gekeken naar mixers maar zoals iedereen kan ik ook geen keus maken :)

heb deze op het oog:
http://www.numark.com/products/prod...v=overview&n=19

Ik hoef het niet om het geld te laten, is niet echt een probleem.
Alleen ik ben op zoek naar een mengpaneel met digitale uitgang, en tot dusver is dit het enige wat ik kan vinden.

Tenzij jullie (de meester-wizkids) zeggen dat een digitale uitgang totaal geen nut heeft natuurlijk (uitleg?)...

Een A&H spreekt me niet aan,
en een XTC vind ik (ondanks dat ie heerlijk zimpel is...) te simpel.... :)

Any Ideas?

ThX
total woot
Click
Chicane



:D
DjRV
de XTC is en blijft de beste (maar das heel persoonlijk natuurlijk;) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement