return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
...GIF אנימייטור
View this Thread in Original format
taltul
ואם אשפר גם לינק GIFחבר'ה צריך עצה לגבי תוכנה המאפשרת עריכת קבצי ה
לקראק/סריאל...

תודה מראש...:)
THE_BLUE_DRAGON
אני משתמש ב:
Ulead GIF Animator 5

הנה דוגמאות:
1
2
3

הכנתי עוד מלא אבל לא מוצא את הקישורים שלהם וגם מחקתי מלא!

9mb!
דבר איתי ב-ICQ!
ואני אשלח לך.
:disbelief
eXeTik
יש לך אחלה תוכנה שבאה עם
Paint shop pro

Start / Jasc software / Animation shop
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
יש לך אחלה תוכנה שבאה עם
Paint shop pro

Start / Jasc software / Animation shop

מוזר אבל עובדה - אין לי את זה...
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
מוזר אבל עובדה - אין לי את זה...


זה בא קומפלט, יכול להיות בחרת לא להתקין את זה בהתקנה של ה
Paint shop pro
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement