return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

"Gay Ravers" i Pride Parade 04?
View this Thread in Original format
King Acidman
Tjo!

Stockholm Pride 2004 närmar sig med stormsteg! Jag har flera år gått i paraden och saknat en avdelning med bra musik att dansa och ha kul till samtidigt som man går i paraden. Så i år har jag tänkt ordna till så att man har en egen "sektion" där det bara spelas trance, gammal som ny, och har en rolig "ride" rakt igenom stan i Pride Paraden som går av stapeln 31 juli 15:00!
Detta riktar sig ju självklart i första taget till homos, bis, queers, whatever eftersom det är "vår" parad, fast andra supporters får joina också, bara de inte har några dumheter planerade. ;)
Då det är sjukt dyrt att fixa fordon så kommer det "bara" bli att jag knatar med en anläggning på ryggen (bra sådan!), och även håller i en eventuell skylt och är "ledaren" för oss Gay Ravers! Tänkte att man kunde tipsa här också om det då alla inte finns med där jag skrivit om detta först. :)
Vore skitkul om vi kunde bli ett par stycken iaf från starten! :)

Jag kan vara kontaktpersonen helt så det är bara att höra av sig,
antingen här eller via mail: [email protected]

Rave on brothers and sisters! ;)
MojjMojj
Haha, fan vilken bra idé. Dock tror jag inte många kommer våga eller vill vara med i en "gay"-parad. Läskigt jue, de står nakna karlar o svänger med "snabeln" för oss basketspelare vis slussen-arenan.. :tongue2 :toothless
P4z!
Låter schysst! Jag ska dit och fota hela köret sen, du får skriva lite mer info till mig om det på msn sen Acidman :)
Scintilla
Verkligen ett kul och bra initiativ! Hoppas ni blir många och får det roligt! :) (Ska inte gå själv. Men hade jag gjort det hade det här helt klart varit nåt jag joinat utan tvekan!)
jofawe
jag åker hem från sthlm den 25:e... skit med!
Pjox
när är pride parade?
King Acidman
quote:
Originally posted by Pjox
när är pride parade?

31:a juli. Avgågn 15:00 :)
Svårt att missa egentligen om man håller sig i stan. ;)
Pjox
quote:
Originally posted by King Acidman
31:a juli. Avgågn 15:00 :)
Svårt att missa egentligen om man håller sig i stan. ;)

Inte så att jag kutar runt i stan varje dag ;)
Men nu vet jag redan innan tack så mycket :)
Tar nog och dyker upp.. Antingen bara för att titta eller så kanske jag går me som en "hetro gay raver" :p
King Acidman
Hehe, ja jag välkomnade även "supporters" så det är lugnt! ;)

Får bara hoppas att vädret blir bra!
Vizay
om du kan fixa ett fordon på nått sätt (såg det du skrev om att det är dyrt men iaf :)) så kan jag ställa upp som dj och stå för utrustning (utom kanske själva högtalarna eftersom jag inte har några PA men jag kan kolla runt efter det också) :)

just a thought :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement