return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כוסעומו חזרתי :D
View this Thread in Original format
NyKoN
צריך להרוג את הוטמייל הזונות האלה
לפני כמה זמן (הרבה זמן) פירמטתי ושכחתי את הסיסמא שלי לפה ואני כל כמה זמן נכנס בשביל לנסות להחזיר את הסיסמא דרך הזה ששוכחים את הסיסמא ואומרים שישלחו לאימייל
אז כתוב ששלח ולא קיבלתי :/ עד שהיום הורדתי את המחיקה האוטומטית של הג'אנק מייל וראיתי שהוטמייל המפגרים האלה שמו את האימייל עם הסיסמא שלי בג'אנק מייל :/

בכל מקרה.. זה נגמר וחזרתי והכל טוב
:D

מה חדש פה?
eXeTik
Welcome back :)
האמת היה שמייח פה בזמן האחרון בפורומים...
Join the fun!
Hell_Copter
ברוך השב בן של הדוד ההוא
שיהיה לך חזרה נעימה ומעניינת... :D
KrazyDJs
ברוך השב כלי
Rising
וואלקם באק אח שלו
Sniper
ברכות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement