| Hell_Copter |
אז ככה...
יש איזה גבר גבר אחד שקוראים לו רון...
במקרה הגבר גבר הזה מגבעתיים...
ובמקרה יש לו יום הולדת היום
אז נאחל לו כולנו מזל טוב!!!!
בנוסף יש עוד גבר גבר שקוראים לו נועם...
במקרה הוא לא נכנס לפה כבר...
במקרה יש לו גם יום הולדת היום...
ובגלל זה נאחל לו גם כולנו מזל טוב!!
קיצר מזל טוב לשניכם ושלל בננות בשקית לחבריכם!!!
:disbelief :wtf: :toocool: :cool: :) :D ;) :clown: :disbelief |
|
|