return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
גבר גבר X 2 X 19 = הרבה מזל טוב!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אז ככה...
יש איזה גבר גבר אחד שקוראים לו רון...
במקרה הגבר גבר הזה מגבעתיים...
ובמקרה יש לו יום הולדת היום
אז נאחל לו כולנו מזל טוב!!!!

בנוסף יש עוד גבר גבר שקוראים לו נועם...
במקרה הוא לא נכנס לפה כבר...
במקרה יש לו גם יום הולדת היום...
ובגלל זה נאחל לו גם כולנו מזל טוב!!


קיצר מזל טוב לשניכם ושלל בננות בשקית לחבריכם!!!

:disbelief :wtf: :toocool: :cool: :) :D ;) :clown: :disbelief
Sniper
מזל טוב יגברים גברים
taltul
מזל טוב!!!!!

"?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by taltul
מזל טוב!!!!!

"?נ''ב: מצטער על השאלה אבל "מי אלה בכלל


איך רואים שאתה צעיר מת!!

בתקווה שהם יבואו לפה אתה תבין מי הם...
s0undw4v3
האלה שלא שמים לב אליהם יותר מדיי אבל יושבים פה וקוראים (קרועים) הרבה ט'רדים כי משעמם.

:toothless
(נועם)

תודה :D
Flotser
מזל טוב לנועם הפריק ולרון!!

:p :wtf:
Rising
מזלללל טווווב!! :)
s0undw4v3
מי פריק?!!?!?!
אני עוד שניה דוקר אותך!@



טוב בסדר אז אני פריק!@%
blat blat blat black metal blat blat blat
:wtf:
KrazyDJs
וואלה מזל טוב גברים גברים...
עד 120 :p
eXeTik
מזל טוב
אתם כבר בני 18 עם שנת ניסיון :)

Sm0keMachine
מזל טוב תעשו חיים :)
FederalBI
מזל טוב ושמחה טוב
:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement