return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[tv-tip] Sonar @ MTV *tijd gewijzigd!*
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Gisteravond vertelde Basvh mij doodleuk dat er een reportage van Sonar 2004 op MTV was geweest... meneer kwam er alleen na afloop mee en dat was voor mij dus net iets te laat :toothless . Meteen gekeken op teletekst en jawel: vanmiddag om 17.00!! is het er weer op :toocool: . Voor diegenen die niet weten wat Sonar is: sonar is een meeting van allerlei belangrijke lui en lui die denken dat ze belangrijk zijn uit de technowereld en daar knopen ze dan een 3 daags festival aan vast in het heerlijke Barcelona. Vorig jaar ben ik dus naar het feest geweest (verslag staat wel ergens als je even zoekt) en ik moet zeggen: ik heb d'r redelijk goede herinneringen aan :tongue2 :D . Volgens die Braboboer was het wel een vet programma dus ik zou zeggen: tune in :cool: .

*edited i.v.m. gewijzigde tijd :nervous: *
HiGH_NrG
Maar eens even kijken dan vanavond! :D
magrec
om 17:00 ook al volgens mij!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
om 17:00 ook al volgens mij!


Kon je wel eens gelijk in hebben, waarschijnlijk zat ik vannacht ietwat duf naar de oude programmering te kijken hoewel ik redelijk zeker ben dat er toch echt zaterdag boven stond. Iig is er vanavond om 23.00 iets anders op!
HiGH_NrG
Inderdaad 17.00, ik heb even in de gids gekeken...
Chicane
Dat interview met Jeff Mills wat steeds voorbij komt is dat van Sonar? Die kerel heeft wel een leuk gesprekje.
kolkiewolkie
LOL, en wie tunede pas om 17.28 in :toothless .

vakantie he ;)
basd
Wordt dat nog een keer in zijn geheel herhaald?

Het enige wat ik heb gezien is zo'n 'summer chunk' over Sonar, van een paar minuten.. Als er een volledige reportage is, is wel lachen..

Paar weken geleden was er ook zoiets over Detroit Movement festival, was ook erg leuk om even te zien!
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basd
Wordt dat nog een keer in zijn geheel herhaald?

Ik vrees van niet. Is er dit weekend namelijk al 3x opgeweest (zondagmiddag ook weer).

quote:
Originally posted by basd
Het enige wat ik heb gezien is zo'n 'summer chunk' over Sonar, van een paar minuten.. Als er een volledige reportage is, is wel lachen..

Het was steeds een paar minuten interview afgewisseld met een clip van de persoon die geinterviewd werd

quote:
Originally posted by basd

Paar weken geleden was er ook zoiets over Detroit Movement festival, was ook erg leuk om even te zien!


Yep, heb ik ook gezien. Mocht het me lukken een afstudeerplekkie aan die kant van de aardkluit te vinden zal ik daar ook zeker te vinden zijn!
basd
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Yep, heb ik ook gezien. Mocht het me lukken een afstudeerplekkie aan die kant van de aardkluit te vinden zal ik daar ook zeker te vinden zijn!

Het is wel een industriestad tot en met.. Daar moet voor een WB'er als jij toch wel iets te vinden zijn :)

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basd
Het is wel een industriestad tot en met.. Daar moet voor een WB'er als jij toch wel iets te vinden zijn :)


hehe, daar heb je gelijk in, maar ik zie mijzelf daar nog niet 7 maanden zitten (want het is niet echt een mooie stad... ok, al die fabriekstroep heeft wel wat charme maar ik denk dat je daar ruim voor het einde van die 7 maand wel op uitgekeken bent. Ik mik meer op een stad naar het noordoosten :) .
magrec
Gisteren was er ook nog 1,5 minuut iets over isle of mtv in den haag op MTV NEWS...haha
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement