|
ארמין ופרי חוזרים
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
לפי מה שראיתי באתר נקסט שני האדונים המוכשרים חוזרים לביקור..
מבדיקה קצרה באתרים שלהם אני מבין שהם יגיעו אלינו לפחות עוד חודשיים, האם אני צודק או שמה צפויה לנו הפתעה עוד בקיץ הזה. |
|
|
| markfeldman |
אני ביצעתי אותה בדיקה, אך כרגע לא ברור.
יכול להיות שהם מתוכננים להפלגה ? |
|
|
| FederalBI |
| איזה הפלגה? O_o |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by yaman
שיבואו |
amen to that! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חולה על פרי קורסטן שיגיע כמה שרק יותר!!!
גם ארמין אבל הוא פחות מעניין אותי. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
שיבואו |
מזכיר לי את הסטנדאפיסט הזה מיום טוב
אני נוסע בכביש
פתאום רואה שלט
"כאן בונים"
*שתיקה*
שיבנו :happy2:
איזה חזק הוא... |
|
|
| yaman |
| אני מת להיות שם אבל נקסט דפקו אותי מה לעשות? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מזכיר לי את הסטנדאפיסט הזה מיום טוב
אני נוסע בכביש
פתאום רואה שלט
"כאן בונים"
*שתיקה*
שיבנו :happy2:
איזה חזק הוא... |
שגיב פרידמן
מ-ל-ך :haha: :haha: |
|
|
| markfeldman |
של נקסט בספטמבר.
אבל הם לא יופיעו שם, במקומם הביאו את ג'ון פלמינג. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מזכיר לי את הסטנדאפיסט הזה מיום טוב
אני נוסע בכביש
פתאום רואה שלט
"כאן בונים"
*שתיקה*
שיבנו :happy2:
איזה חזק הוא... |
שגיב פרידמן כזה תותח
אני הייתי בהופעה שלו
היה לו שם כל כךךךךךךךך הרבה קטעים חזקים פשוט בכיתי מצחוק כל ההופעה
חחח הייתם רואים את חברים שלנו
הוא מתחיל לספר את הבדיחה השניה ואנחנו עדיין נקרעים בקולי קולות מהראשונה וכזה כל האנשים שמסביב מסתובבים אלינו ואנחנו ממשיכים להתפקע
חצי ממההופעה לא שמעתי כי הייתי עסוק בלצחוק חחח הוא כזה מלך |
|
|
| taltul |
| כפי שהבנתי נקסט הורידו טיפ-טיפה את הרף מ23+ עד ל21+ - המסקנה זאת באה לאחר שיחה עם חברינו טוב אילן שהיה בשבוע שעבר עם מארק בזמיר - ומי שלא יודע אותו בחור בשם אילן :) הינו בן 21...בנוסף מהסיפורו של הבחור הנחמד התבשר כי הסלקטור הכניס אותו בלי שום בעיה ישר אחרי שראה את תאריך לידתו והדבר הוא טוב מאוד כי בקרה זה עוד שנה ככה אני אוכל לבוא למסיבות של נקסט ...:D |
|
|
|
|