return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טוב חברים כנסו שנייה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
אני כ"כ שונא את השיר הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואכן קטע מצחיק!!
yaman
חזזק
black mammmba
quote:
Originally posted by Segev
איזה שיר מפגר אני עדיין לא מבין איך זה תפס כל כך חזק!!!


נו זה יהיה שיר הקיץ
שנה שעבר זה הסאמר ג'ם
וגם צמד הלסביות טאטו (או פשוט טפו)
לפני שנתיים זה
ANTHEM
של אל קיידעה
השיר הקטשופ.


כל הפואנטה בשירים האלה היא שאנחנו לא מבינים בגרוש על מה מדובר.
הקטשופ היה בספרדית
וזה ברומנית

לכו תבינו איזה מסרים מעבירים בזה

אלי-חי במציאות מדומה:thepirate
eXeTik
חחחחחחחחחח
קורע...
אבל אין מצב לפתוח על דברים כאלה ט'רד חדש גיל
כל אחד יתחיל לפתוח ט'רדים "קבלו בדיחה שאסור לכם לפספס"
Gil Shwarts
חחח שמע
פעם ב40 שנה שאני שם פה פוסט
תן לי להנות קצת :)
Sniper
השיר הזה לא בגרמנית
הוא בהונגרית
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sniper
השיר הזה לא בגרמנית
הוא בהונגרית


הוא בכלל ברומנית אלעד :p
yaman
רומנית
Narcotic Mind
מצחיק אבל הקונספט הזה כבר כל כך נטחן

לכל שיר שהוא לא אנגלית/עיברית עושים כזה עכשיו
Sniper
אני כמעט בטוח שזה בהונגרית
לפחות ככה אני זוכר שאמרו את זה ברדיו לפני איזה חודש..
הייתי בבסיס ואז החלטנו ללכת לאכול בחוץ אז שעמנו את השיר המעצב הזה ברדיו ואמרו שזה בהונגרית

יכול להיות שאני טועה..

AnthemFreak
חיקוי עלוב לדורי מת
זה היה ענק!!
Sm0keMachine
עזבו אתכם

פולצ'ה סע הכי מצחיק :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement