|
לכל אלה שרוצים Gmail
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
כל מי שרוצה Gmail
להזכירכם זה אי מייל בנפח 1 גיגה ולא יכול להרשם יש אתר נוסף שנותן לך אי מייל בנפח 1 גיגה בחינם
CLICK ME
תרשמו ;) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by FederalBI
כל מי שרוצה Gmail
להזכירכם זה אי מייל בנפח 1 גיגה ולא יכול להרשם יש אתר נוסף שנותן לך אי מייל בנפח 1 גיגה בחינם
CLICK ME
תרשמו ;) |
משהו טוב אחי
תודה |
|
|
| FederalBI |
| אין בעיות שמח לחלוק מידע ;) |
|
|
| Flotser |
זה לא הג'יגה,
זה הגוגל! |
|
|
|
|