return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Essential Sets?
View this Thread in Original format
hustler
Kanske är en opassande tråd (som kanske kommer irritera vissa) men jag måste bara fråga.

Vad är det som har hänt med hubben Essential Sets, den verkar ha varit nere ett tag nu så jag undrar om de har lagt ner verksamheten?
P4z!
vad jag vet så var det någon från en annan trancehub som skickade ut en ddos attack mot Oldos (essentials) vilket gjorde att han var tvungen att stänga ner det.
hustler
Sjysst att förstöra för andra..

Vet du något bra alternativ möjligen?
CJ InterCity
nämen UUUUUUUSSCCHH PÖJK! sånt får du inte hålla på med! :whip:

:D :D :D
hustler
Sorry man! ;)

Trodde jag skulle hinna få ett svar innan någon lackade ur.. :D
hustler
Föga troligt.
hustler
Skojade bara, men seriöst så blir det nog till att köpa lite skivor då jag tänkte köpa lite utrustning (inom sin tid) och lära mig den ädla konsten att spinna plattor.

Min fråga består dock, finns det något substitut till Essential Sets?
Kongo_kim
skriv trance i filter och se vad du får upp
Versace
har själv haft uppe en topic som handlar om den...

hittat ett par hubbar, men inget som är i närheten av essential, tyvärr får man inrikta sig på mindre urval från och med nu verkar det som...då essential inte kommer upp...
hustler
quote:
Originally posted by Kongo_kim
skriv trance i filter och se vad du får upp

Som föregående talare, finns inget i närheten av Essential´s´.

SMC
[FxP]Trance Mp3 Hub har ju mer mer eller mindre intagit den roll som Oldos essentials hade tidigare. :) Något färre användare, dock alltid en bra bit över 1000 st.
hustler
Skönt att få ett riktigt svar :D

Tack så mycket.

hublist.org är nere. Vet du adressen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement