return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Lyst til å være guest dj på liten nettradio stasjon?
View this Thread in Original format
CoDe-X
Hei alle andre norske trance addicts.

Jeg og en kompis har nettopp starta en liten nett radio kanal, og vi kunne godt tenkt oss litt guest dj's som enten kan spille live, eller lage en mix vi kan spille på showet vårt.

Vi har 2 radio gigs vi driver på med om dagen. Begge er relativt små, men den ene kan vi få til å bli ganske stor, pga kapasiteten vi har på linja (1400 lyttere med 128 kpbs!!).

Eneste er at vi må få fronta det litt bare :D

Kunne du tenkt deg å vært med på å lage en litt grum stasjon så si ifra, men i første omgang er vi ute etter guest mixes.

Trance\house\techno\techfunk er stilene vi er ute etter, og mixen bør ikke være over 60 minutter, om det ikke er for mye å spørre om.
moore
Jeg kan sikkert gjøre en eller to gjestemixer for dere iløpet av sommern.. Men jeg anbefaler dere å sette opp fra 128kbps til 160kbps. Er endel bede kvalitet på 160, og det skal litt til for å få over 1400 lyttere med det første..
Sjodalf
kan helt sikkert gjøre en god del guest mixes for dere også! bare å slenge over en pm ;)

og ikke glem dial-up stream :p
CoDe-X
quote:
Originally posted by moore
Men jeg anbefaler dere å sette opp fra 128kbps til 160kbps. Er endel bede kvalitet på 160, og det skal litt til for å få over 1400 lyttere med det første..

Skulle gjerne stilt på lyden, men greia er at vi bare låner denna serveren av en kompis, så vi får ikke gjort en damn e med den saken. Han er krem sær på å kjøre 128kbps og siden det er en svær jævla linja han har så er hans ord lov.
DJ_Audun
Jeg kan godt sende dere noen set, men det må nok vente til jeg kommer hjem fra Italia (om ca. 2 uker). Jeg kan ta kontakt da!
djnemesis
Hvis tilbudet fortsatt står kan sikkert jeg og en kamerat også mekke noen sett for dere. Høres ut som bra insj!
CoDe-X
Jess da, tilbudet står forsatt. Trenger flere folk som kan lage mixer, så har noen muligheten så er det bare å si ifra om dere kan\har lagd en mix til meg.
Driver å jobber for å få Dj Precision til å lage en mix nå, han skulle ha sendt den til oss på lørdag, men det skjedde ikke, kan tenkes at han gav faen, men jeg er villig til å vente litt til med å se hva som skjer.
djmushi
sinnsykt bra initativ dere tar gutter! digger sånne folk, så bare stå på! Jeg vil mer enn gjerne sende dere et par liveset jeg har mixet selv, hvis tilbudet står seg enda da? Kontakt meg på mail eller.no så fixer vi ett eller annet :)

frank
[email protected]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement