Wat een heerlijke vent zeg :p :stongue: :stongue: :crazy:
TranceZoner
Inderdaad een super lache gozer! Vooral dat stukje op 3:19, vlak nadat hij op dat hardcore stukje heeft gehakt, gaat ie opeens weer Dragostea Din Tei zingen, en dan die kop erbij, echt droog!