return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Pre-Interview Post: Johan Gielen (pg. 2)
View this Thread in Original format
sndh
Ik ben wel benieuwd wat zijn relatie is met ID&T, hoe hij denkt over ze etc. Zijn show bestaat nog (toch?) , vreest hij ook voor zijn showtje?
dj_spare
"Johan, je bent een Belg. Vind je het erg dat je vaak als Nederlandse DJ betiteld wordt? Hoe komt dat eigenlijk?"

:D belg :D
raoel
Volgens mij is hij inmiddels nederlander en heeft dus een dubbele nationaliteit. Kzal het wel vragen ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by raoel
Volgens mij is hij inmiddels nederlander en heeft dus een dubbele nationaliteit. Kzal het wel vragen ;)


Heb je nou al ergens wat op het internationale forum gepost. Denk dat een hoop mensen daaro ook wel wat vragen aan Gielen hebben.
MaGiK54
Is het interview nog doorgegaan of hebbie al een afspraak ??
kolkiewolkie
* Sta je volledig achter de muziek die je (waar dan ook) draait of zou je liever vaker 'je eigen ding' doen. Dit uitgaande van het feit dat meneer Gielen mij een persoon lijkt die nog wel eens gehoor wil geven aan het verzoek van een toko-eigenaar :) .

* Welke set/gig staat je het meeste bij (bekeken over je gehele carriere) en waarom.

* Klein en intiem of groot, massaal en iedereen tegelijk los (ongeacht de verdienste van de gig).

* Wat voor een muziek luister je in de auto (wat voor een bak heb je uberhaupt).

* Wat zou je vanuit muzikaal oogpunt nog graag eens willen doen, met wie zou je bv. nog graag eens een goede plaat op willen nemen en waarom.
Chicane
Wanneer komt er een Gielen in Concert en denk je dat alle 5 fans van je de kaartjes zullen kopen?
raoel
Toevallig heb ik net een mail de deur uitgedaan om een afspraak te maken.
Na mijn vakantie heb ik namelijk veel moeten werken en de afgelopen 9 dagen zelfs elke dag.

Nu weer wat meer vrije tijd en heb ik hem mijn agenda gegeven.

Ik zal wel laten weten wanneer het is.
Cosmic
Wie was je voorbeeld?

Wat is je eigen favoriete plaat en van iemand anders?

Wat is je lievelingsgroente?
TranceFool
Wat vind je van scratchen tijdens een set die voornamelijk uit trance bestaat? :toothless

Hoe lang ga je nog door met draaien?

raoel
Interview is komende maandag.

Ga vrijdag de vragen uitzoeken zodat het interview een logische structuur heeft. De vragen zal ik hier dan posten.
robin
1. Naam:

2. Nickname:

3. Woonplaats:

4. Geboortedatum:

5. Lengte:

6. Kleur ogen:

7. Schoenmaat:

8. School/werk:

9. Rook je:

10. Hobby's:

11. Broers/zussen:

12. Heb je verkering/een relatie:

13. Piercing:

14. Tattoo:

15. Vakantieland:

16. Is er iemand die je niet zal terugschrijven:

17. Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:

18. Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:

19. Wie zou je graag ontmoeten:

20. Wie bewonder je enorm:

21. Meest sexy personen:

22. Favoriete slaapkledij:

23. Favoriete auto:

24. Favoriete film:

25. Favoriete muziek:

26. Favoriete stad:

27. Favoriete knuffel:

28. Favoriete geurtje:

29. Favoriete week/maandblad:

30. Favoriete geluid:

31. Favoriete TV-series:

32. Favoriete schrijver:

33. Favoriete troetelnaam:

34. Wat staat er op je mouse pad:

35. Wat ligt er onder je bed:

36. Lievelingskleur:

37. Lievelingslied allertijden:

38. Lievelingslied op dit moment:

39. Lievelingseten:

40. Lievelingsvak op school:

41. Lievelingsdrank:

42. Lievelingscijfer:

43. Wat vind je het mooist aan jezelf:

44. Welke deodorant gebruik je:

45. Welke schoenen draag je het liefst:

46. Hoe laat ga je slapen doordeweeks:

47. Welk woord of welke zin gebruik je vaak:

48. Het meest romantische wat je ooit is overkomen:

49. Het meest beschamende moment van je leven:

50. Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:

51. Wat doe je in het weekend:

52. Welk vak doe/deed je niet graag op school:

53. Je Ontbijt:

54. Wat eet je absoluut niet graag:

55. Huisdieren:

56. Lachen of dromen:

57. Serieus of grappig:

58. Snel of traag:

59. Alleenstaand of relatie:

60. Simpel of ingewikkeld:

61. Cremeren of begraven:

62. Lang opblijven of vroeg naar bed:

63. Licht of donker?:

64. Spreken of zwijgen:

65. Grote of kleine vrouwen/mannen:

66. Krant of weekblad:

67. Knuffel of een kus:

68. Gelukkig of triestig:

69. Leven of dood:

70. Fuif of discotheek:

71. Links of rechts:

72. Saus erop of ernaast?:

73. Bruin of blond:

74. Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:

75. Geloof je in reincarnatie:

76. Bestaan buitenaardse wezens:

77. Bestaat de ware:

78. Hoeveel kinderen wil je:

79. Waar kan je niet tegen:

80. Het beste gevoel ter wereld:

81. Het slechtste gevoel ter wereld:

82. Waar ben je bang voor:

83. Word je soms emotioneel:

84. Huil je tijdens films:

85. Droombezigheid als je ouder bent:

86. Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:

87. Wat was je eerste gedachte toen je vanmorgen opstond:

88. Als welk dier zou je terug willen keren?:

89. Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:

90. Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:

91. Wat vind je van cu2:

92. Wat mis je nog aan cu2:

93. Waar heb je deze vragenlijst vandaan:

94. Hoe vaak up-date je je vriendenlijst:

95. Wat doe je nog meer op de pc naast cu2:

96. Mis je een vraag:

:D :D :D

even zonder grappen ik weet niet wat je precies wil gaan doen, gielen als dj/producer of gielen als persoon. sommige vragen zijn in het 2e geval zo gek nog niet :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement