return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Marktrock
View this Thread in Original format
Kaidreas
Ik was de P aan het lezen en zag de reclame van marktrock dit jaar
14 augustus: JUNKIE XL dat is toch wel de moeite om eens te gaan zien denk ik.
en ook nog die dag: discobar galaxy (gewoon kvind da best wel lekker)
+ als extra... ROXANNE. damn (sorry kzen nen echte tettezot) :toothless :cool:
Gladius
bhahah p-magazine :rolleyes:
Xilver
Hmm Junkie XL is wel de moeite...

en Roxane... hmm, geef mij dan maar Belle Perez, dat is nog eens een mooie vrouw ze :)

en Novastar, overlaatst nog naar een optreden geweest in de AB. Echt supernice, dus die wil'k ook nog wel eens aan 't werk zien.

De rest zegt me echt totaal niks.
Jasperovitsj
Damn, 14 augustus heb ik zo hard iets anders te doen, maar ik weet echt niet meer wat...Spijtig, want Junkie XL wil ik wel eens aan het werk zien!
Kaidreas
quote:
Originally posted by Gladius
bhahah p-magazine :rolleyes:

gast das wel voor de kruiswoordraadsels e.
btw: inderdeed novastar is eigenlijk ook wel de moeite
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement