|
[remix] LAW - Autumnal (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| ^ en zeker nu het wordt uitgezonden op ETS-global |
|
|
| TOR |
ik neem dit wel mee.. en het BeTA anthem (original + icone remixes)
de rest is niet goed genoeg :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik neem dit wel mee.. en het BeTA anthem (original + icone remixes)
de rest is niet goed genoeg :p |
:D :D :D
dan nog nen dj vinden die ze wilt draaien :p :p |
|
|
| TOR |
| wacht maar tot ik de zweep bovenhaal :whip: :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moest Compos Sui afgewerkt geraken wil ik het gerust als intro gebruiken! :o ;) |
|
|
| TOR |
22-Jul-2004 "John Wright - Euphoric Horizons 007 (Feat. Paul Mendez)"
Part 1 - Weekly Chart Reviewed
01. Beatseekers - Reflections (John 00 Fleming Remix) [J00F]
02. Faithless - I Want More (Filterheadz Remix) [Cheeky]
03. Orkidea - Beautiful (Original Mix) [Unity]
Future Classic!
04. LAW - Autumnal [CDR]
05. Ruff Driverz - Dreaming 2004 (Altitude Remix) [White]
06. Neo & Farina - Alba Rossa (Original Instrumental) [Platipus]
07. Unknown - Unknown [CDR]
08. Digital Delinquents - Forever (Gareth Emery Remix) [Equilibrium]
:eyes: :eyes: |
|
|
| JediD4M |
Nu pas eens echt naar geluisterd,...
Vind hem heel goed, lekkere remix! Good work! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Moest Compos Sui afgewerkt geraken wil ik het gerust als intro gebruiken! :o ;) |
We zitten nog steeds vast :( |
|
|
| TOR |
^ ik ben het nog steeds zo beu als wat hehe :p
maar een nieuwe inval van Jack kan wonderen doen (zie maar hoe snel het BeTA-anthem klaar was). dat was een hint dus :toothless ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
dat was een hint dus |
Nee, echt? :toothless
Straks pruts ik wel even iets in elkaar :)
Ik heb trouwens die midi voor je gemaakt :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Straks pruts ik wel even iets in elkaar :) |
Het is denkwerk geworden :toothless |
|
|
| TatanaGirl |
Mooi werk kevin! Sorry dat mijn reachtie zo laat is maar ik heb de thread nu pas gezien :)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
|
|