return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Electric Movement - Intruder/Pound (Mike vs. Armin)
View this Thread in Original format
TOR
Intruder is inmiddels al bij iedereen bekend denk ik..

maar blijkbaar is er ook nog een tweede nummer van beide heren: "Pound". het gaat ook in de tech-trance richting, iets wat ik eerlijk gezegd niet verwachtte als resultaat van een samenwerking tussen Armin & Mike. maar beide nummers mogen er zijn vind ik.. Intruder is echt een BOM op de dansvloer, en Pound lijkt dat ook te gaan worden als ik het zo hoor..

samples hier:

Intruder/Pound (Astral Music)
Jasperovitsj
Pound klinkt wel lekker anders, beter zelfs dan Intruder vind ik! Ik kan niet wachten om dit is live door een stel kanjers van boxen te horen knallen! :D
Belgian Bonzai
Dju, mijn Windows Media Player heeft geen goesting :(
Nabistai
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik kan niet wachten om dit is live door een stel kanjers van boxen te horen knallen! :D


Net geprobeerd! Zeeeeeer nice!

(btw ik wist niks van intruder of Mike/Armin samenwerking :confused: )
eieregooie
quote:
Originally posted by Nabistai


Ja, die 31kbps zal lekker klinken ook over een vette installate :p
Jasperovitsj
^ dacht ik ook net! :haha:

Maar de plaat is toch al uit, niet? Ik zag ze toch op de release-lijst van K-records staan...
eieregooie
Nope... Nog niet uit...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement