return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Qué teneis en vuestro reproductor ahorita?¿? (pg. 3)
View this Thread in Original format
sunesis
Paul Oakenfold - Creamfields CD1:eyes: :eyes:
Dj_Olancho
Armin van Buuren @ in The Mix (ASOT144):crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
ierxium
Tiesto in Concert 2, Day 2, warm-up section.
Spacey Orange
Johan A - Oktober Mix Part 2:D
Dominican
soy de republica domincina y soy nuevo en el forum.. desde simpre me a gustado el trance.. pero en realidad no tengo mucho conocimiento de este.. como que artistas... que canciones, cuales son clasicos... si alguien por favor me podria guiar./.... por que vivo este tipo de musica
Spacey Orange
quote:
Originally posted by Dominican
soy de republica domincina y soy nuevo en el forum.. desde simpre me a gustado el trance.. pero en realidad no tengo mucho conocimiento de este.. como que artistas... que canciones, cuales son clasicos... si alguien por favor me podria guiar./.... por que vivo este tipo de musica


Puedes empezar con estos 'threads':

Tranceaddict's 100 Top EDM Tracks

Trance Classics [1992-2001]

What is the Best Trance Track Ever Made?

A Small History of Trance

Your Favorite Trance Tune, That Everyone Else Calls Cheesy

100 Top Trance Anthems
apollo_144
Skylark - Thats more like it (original mix)
Dj_Olancho
take the pill, take the red pill...
take the pill, take the red pill...
take the pill, take the red pill...
Junkie XL, Junkie XL, Junkie XL:D :D :D
...NEXT...
Get ur self way up high!!!! The Chemical Brothers...Damn!!!!
Dj_Olancho
quote:
Originally posted by Dj_Olancho
take the pill, take the red pill...
take the pill, take the red pill...
take the pill, take the red pill...
Junkie XL, Junkie XL, Junkie XL:D :D :D
...NEXT...
Get ur self way up high!!!! The Chemical Brothers...Damn!!!!


Take the BLUE pill, take the Red Pill es la cosa :D ando bn crazy :eyespop:right now!!! WOW:eyes:
woscar99
Como me estoy preparando para el concierto de Tiesto el 24 de noviembre, en mi CD player tengo ahorita en rotacion Nyana, Magik 6, In Search of Sunrise 3 y Just Be.

foranAngel4553
Above and Beyond Essential Mix 06/June/2004
Spacey Orange
DJ Kenosis - Orbis Tertius (from the Amateur DJs Forum) Very nice!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement