|
לא פייררר !! NaOren מתגייס !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אני לא מאמין כמה אתה צעיר...
אתה עדיין בפז"מינוס של חודש ומשהו...
יצטרכו להוציא אותך בניתוח קיסרי מהתחת של אלעד....
לאן בן דוד שלך מתגייס? |
|
|
| Scorchio |
מי ישמע איזה פזמניק אתה רועי
כולך 7 חודשים אני ואתה ביחד זה אפילו לא פזמ של במבה |
|
|
| Origin |
| פ"זם של במבה ...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:D :D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מי ישמע איזה פזמניק אתה רועי
כולך 7 חודשים אני ואתה ביחד זה אפילו לא פזמ של במבה |
מי עוד 4 חודש מקבל סמל? ;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מי עוד 4 חודש מקבל סמל? ;) |
סמל לא הופך אותך לפזמ"ניק... גם עוד 4 חודשים תשאר צעיר
אני סמל, שנה ו-7 בצבא ורק מתחיל לצבור פז"מ
כשתהפוך תקליט תהיה לך זכות להתחיל לצייץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
סמל לא הופך אותך לפזמ"ניק... גם עוד 4 חודשים תשאר צעיר
אני סמל, שנה ו-7 בצבא ורק מתחיל לצבור פז"מ
כשתהפוך תקליט תהיה לך זכות להתחיל לצייץ |
אני יודע שלא הופך אותי לפז"מניק... רק סמ"ר יהפוך אותי לזה... וזה יקרה עוד שנה ו-4... אבל עד אז...
צח יהיה רב"ט מסכן וחן עוד לא יתגייס :D |
|
|
| Sniper |
בוא הנה רועי יבן זונה!!! חתיכת פעור מטומטם!@#
לא ניראה לי שאתה תגיע לסמ"ר, אתה בטח תצא לקצונה אחרי המכי"ם ויהיה לך כמה שנים טובות ביציאה לך תדע אולי תיהיה הסמח"ט בעוד כמה שנים טובות!!!
ואתה יודע מה הכי קטע??? שאני גם יקבל את הסמל שלי אחרי שנה וארבע
שזה בדיוק עוד ארבע חודשים וכמה ימים!:]
איך??? ככה זה שאתה מקושר עם אנשים בחטיבה:P |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sniper
ואתה יודע מה הכי קטע??? שאני גם יקבל את הסמל שלי אחרי שנה וארבע
שזה בדיוק עוד ארבע חודשים וכמה ימים!:]
איך??? ככה זה שאתה מקושר עם אנשים בחטיבה:P |
גם אני קיבלתי אחרי שנה וארבע ואני ג'ובניק
איך...?
 |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גם אני קיבלתי אחרי שנה וארבע ואני ג'ובניק
איך...?
|
lol |
|
|
| Scorchio |
איך נותנים לחייל שאפילו לא שנה בצבא להיות סמל מישהו מוכן להסביר לי?
ומה זה משנה גם סמ"ר יכול להיות צעיר כל עוד הוא לא מחזור אחרון, בקרבי כמובן.
ולא בעיה לקבל סמל בשנה ו-4
יש מלא יחידות שמקבלות
כל חיל הים מקבל בשנה ו-4 וגם המון יחידות של תומכי לחימה |
|
|
| MasterP |
בחיל אוויר זה טיפה בעייתי
לתומכי לחימה הכי מוקדם שאני מכיר זה שנה ו-8
וזה אם עברת קורס פיקודי/הדרכתי (לא מכ"ים) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איך נותנים לחייל שאפילו לא שנה בצבא להיות סמל מישהו מוכן להסביר לי?
ומה זה משנה גם סמ"ר יכול להיות צעיר כל עוד הוא לא מחזור אחרון, בקרבי כמובן.
|
מה אתה מזיין!?
סמ"ר זה אומר פז"ם נקודה!!
לא יודע אם אתה מודע לזה אבל חפ"שים בקו לא הולכים עם דרגות... עד שהם מגיעים לסמ"ר שזה קורה אחרי שנתיים ו-4
אם אתה לא מודע לזה אז רק מפקדים וכו' הולכים עם דרגות עליהם, אפילו אם זה סמל ולא סמ"ר |
|
|
|
|