return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
לא פייררר !! NaOren מתגייס !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני לא מאמין כמה אתה צעיר...
אתה עדיין בפז"מינוס של חודש ומשהו...
יצטרכו להוציא אותך בניתוח קיסרי מהתחת של אלעד....

לאן בן דוד שלך מתגייס?
Scorchio
מי ישמע איזה פזמניק אתה רועי
כולך 7 חודשים אני ואתה ביחד זה אפילו לא פזמ של במבה
Origin
פ"זם של במבה ...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח:D :D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
מי ישמע איזה פזמניק אתה רועי
כולך 7 חודשים אני ואתה ביחד זה אפילו לא פזמ של במבה


מי עוד 4 חודש מקבל סמל? ;)
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מי עוד 4 חודש מקבל סמל? ;)


סמל לא הופך אותך לפזמ"ניק... גם עוד 4 חודשים תשאר צעיר
אני סמל, שנה ו-7 בצבא ורק מתחיל לצבור פז"מ
כשתהפוך תקליט תהיה לך זכות להתחיל לצייץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
סמל לא הופך אותך לפזמ"ניק... גם עוד 4 חודשים תשאר צעיר
אני סמל, שנה ו-7 בצבא ורק מתחיל לצבור פז"מ
כשתהפוך תקליט תהיה לך זכות להתחיל לצייץ


אני יודע שלא הופך אותי לפז"מניק... רק סמ"ר יהפוך אותי לזה... וזה יקרה עוד שנה ו-4... אבל עד אז...
צח יהיה רב"ט מסכן וחן עוד לא יתגייס :D
Sniper
בוא הנה רועי יבן זונה!!! חתיכת פעור מטומטם!@#
לא ניראה לי שאתה תגיע לסמ"ר, אתה בטח תצא לקצונה אחרי המכי"ם ויהיה לך כמה שנים טובות ביציאה לך תדע אולי תיהיה הסמח"ט בעוד כמה שנים טובות!!!


ואתה יודע מה הכי קטע??? שאני גם יקבל את הסמל שלי אחרי שנה וארבע
שזה בדיוק עוד ארבע חודשים וכמה ימים!:]

איך??? ככה זה שאתה מקושר עם אנשים בחטיבה:P
eXeTik
quote:
Originally posted by Sniper
ואתה יודע מה הכי קטע??? שאני גם יקבל את הסמל שלי אחרי שנה וארבע
שזה בדיוק עוד ארבע חודשים וכמה ימים!:]

איך??? ככה זה שאתה מקושר עם אנשים בחטיבה:P


גם אני קיבלתי אחרי שנה וארבע ואני ג'ובניק
איך...?
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik
גם אני קיבלתי אחרי שנה וארבע ואני ג'ובניק
איך...?


lol
Scorchio
איך נותנים לחייל שאפילו לא שנה בצבא להיות סמל מישהו מוכן להסביר לי?
ומה זה משנה גם סמ"ר יכול להיות צעיר כל עוד הוא לא מחזור אחרון, בקרבי כמובן.

ולא בעיה לקבל סמל בשנה ו-4
יש מלא יחידות שמקבלות
כל חיל הים מקבל בשנה ו-4 וגם המון יחידות של תומכי לחימה

MasterP
בחיל אוויר זה טיפה בעייתי
לתומכי לחימה הכי מוקדם שאני מכיר זה שנה ו-8
וזה אם עברת קורס פיקודי/הדרכתי (לא מכ"ים)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
איך נותנים לחייל שאפילו לא שנה בצבא להיות סמל מישהו מוכן להסביר לי?
ומה זה משנה גם סמ"ר יכול להיות צעיר כל עוד הוא לא מחזור אחרון, בקרבי כמובן.


מה אתה מזיין!?
סמ"ר זה אומר פז"ם נקודה!!
לא יודע אם אתה מודע לזה אבל חפ"שים בקו לא הולכים עם דרגות... עד שהם מגיעים לסמ"ר שזה קורה אחרי שנתיים ו-4
אם אתה לא מודע לזה אז רק מפקדים וכו' הולכים עם דרגות עליהם, אפילו אם זה סמל ולא סמ"ר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement