|
Beste nummer dat ik deze week gehoord heb!!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Haal hem allemaal!!!!
Silverblue - Step back alle remixes zijn even goed. Verschillend, maar allemaal super.
Thnx Glanis superrrrrrr plaat.
Beste van deze maand denk ik!!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Little Theseus |
yup!
Best lekker Lex!
idd downloduh! thx voor de tip :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
yup!
Best lekker Lex!
idd downloduh! thx voor de tip :) |
Jaja maar Glanis is de grote man, wat een plaat zeg ik overdrijf niet nu he, ik heb die hele plaat nu al 5 keer van a1 naar b2 geluisterd en krijg er nog geen genoeg van, wat een plaat. Echt heerlijk. Ik kan weer slapen vannacht :):) |
|
|
| Partyhardy! |
ja idd heerlijk nummer, hoorde hem voor het eerst in de set van Armin en echt een super nummer! :D
ps Lex=> de promowhores ftp werkt inmiddels weer goed bij jouw? |
|
|
| michiel |
ja idd lex, werkt de ftp bij jou alweer?
hier nog niet namelijk
en ja het is een superrrrrrrrrrrrrrplaat!!
later
michiel |
|
|
| Optimus Trance |
hmpfff, ik heb nog geen toegang tot promo whores:(:(:(
leuk hoor, om te horen dat er een supernummer op me lig te w8en ( waar ik -nog- niet bij kan):D:D:D |
|
|
| Blik |
| *start FlashFXP en gaat meteen downen) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja die ftp heeft bij mij de hele avond gedraaid, heb die silverblue en marco V en nog wat zooi naar binnen gepompt heb geen problemen gehad. |
|
|
| raoel |
Het is zeker wel een magavette plaat.
Een van de beste van de laatste tijd in het trance genre.
Ik heb alleen de "A1 Silver Bleu remix"
En die is heerlijk
/me wanking on Silverbleu - step Back (A1 Silver Bleu remix) :)
zijn de andere remixen beter dan??? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
zijn de andere remixen beter dan??? |
ik vind de vocal mix ook super, eigenlijk moet je ze gewoon allemaal hebben, megakwaliteit |
|
|
| Dj Lex |
Ja die vocal mix is zeer gaaf en die b2 is wat anders meer een techno sound vind ik, maar die is ook lekker.
Allemaal Lekkah lekkah, ik wil niet klinken als Def, maar kan er niets aan doen.
Wat een geile plaat !!!! |
|
|
| -=WVG=- |
Zo laat ik mijn minimaal 300 k/s snelheid weer ns op Promowhores los :p
Zeer goed nummertje ja ! |
|
|
|
|