return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משהו מצחיק...
View this Thread in Original format
taltul
קיצר לפני כמה דקות דיברתי עם איזה אחד ישראלי בדי סי...
שאלית אותו מאיפה הוא וענה לי "פורום ביו"...בסוף הוא רק הוסיף מילה "מחתרתי" או משהו כזה....אבל לא ממש שמתי לב לזה...

קיצר התחלנו לדבר פה ושם וכשהגענו לקטע של "אני מהפורום של טראנסאדיקט" אותו בחור "נחמד" עושה לי :" אהההה...פורום המאעפן הזה?"...הייתי "קצת" בשוק...לאחר כמה דקות הוא הוסיף, כדי לא להפוך את עצמו לדפוק מתמיד, את ה"לפחות החדר הישראלי"...

אותו משפט גרם לי באותה שנייה לחיוך גדול שהפך לצחוק...

השאלה היא: "מה זה הפורום ביו המחתרתי הכל גך איכותי שבן אדם שחבר של אותו פורום יכול לבוא ולהגיד לי שטראנסאדיקט זה מאעפן...?????


נ''ב: ביזיון - מה אני אגיד לכם...
skelz
ביו = רמה נחותה
ילדים שהאלוהים שלהם זה רוברט גיטלמן, ארתור גורדון והשאר

אני במקומך הייתי צוחק לו בפנים והייתי אומר לו שיתחבא
אמנם יש בביו כמה אנשים שיודעים משהו על מוזיקה
אבל זה לא פורום איכותי בגרוש
תיכנס פעם לפורום ותבין כמה נחותה הרמה שם
אתה תראה את הטרדים ואת הכותרות שלהם ואני מאמין שתזדעזע..
90% שיט
5% מטומטמים
5% נורמליים שיודעים משהו וחבל שהם לא פה
eXeTik
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
yaman
לא יודע מה איצכם אני בדרך אליו להרביץ לו

אין על הפורום הזה לדעתי
Rising
מה אתה סופר אותו בכלל?

אתה יודע עם כמה ילדים כאלה אתה הולך להתקל...?
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by Rising
מה אתה סופר אותו בכלל?

אתה יודע עם כמה ילדים כאלה אתה הולך להתקל...?


דוגרי שים עליו ז**ן.


נ.ב - למה(????????) יש לך תמונה של ויקי מקריאניס בחתימה?!
markfeldman
חחחחחחחח

אשכרה פורום ילדותי...

לפני כמה חודשים נרשמתי אליו אבל פשוט הרמה שם ירודה לחלוטין.

הם פותחים טרד על כל פליצה וכמו שסקלז אמר:

90% זבל !!!
YoraY
מכורי טראנס שליטה!!!!!!




שליטה שקטה... :>
black mammmba
:haha:


בתור אחד שהיה בהרבה פורומים.

אין מילה אחרת כי טראנס אדקיט. הוא מספר 1 בתחום.
יש פה הכול.
הפורום איכותי. מפרסמים לינקים של הופעות ועוד.

לא כמו בשאר הפורומים., שאני הייתי צריך לפרסם שלהם על הופעות.
כי הם פשוט לא שמעו על ה טראנס אנרג'י.

אלי.על איכות לא מתווכחים.
taltul
quote:
Originally posted by Rising
מה אתה סופר אותו בכלל?

אתה יודע עם כמה ילדים כאלה אתה הולך להתקל...?

להיתקל איפה???

Rising
quote:
Originally posted by taltul
להיתקל איפה???


מתחת לבקלוני שלך שרים לך סרדנות...

באינטרנט איפה..
yaman
באינטרנט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement