|
משהו מצחיק...
|
View this Thread in Original format
| taltul |
קיצר לפני כמה דקות דיברתי עם איזה אחד ישראלי בדי סי...
שאלית אותו מאיפה הוא וענה לי "פורום ביו"...בסוף הוא רק הוסיף מילה "מחתרתי" או משהו כזה....אבל לא ממש שמתי לב לזה...
קיצר התחלנו לדבר פה ושם וכשהגענו לקטע של "אני מהפורום של טראנסאדיקט" אותו בחור "נחמד" עושה לי :" אהההה...פורום המאעפן הזה?"...הייתי "קצת" בשוק...לאחר כמה דקות הוא הוסיף, כדי לא להפוך את עצמו לדפוק מתמיד, את ה"לפחות החדר הישראלי"...
אותו משפט גרם לי באותה שנייה לחיוך גדול שהפך לצחוק...
השאלה היא: "מה זה הפורום ביו המחתרתי הכל גך איכותי שבן אדם שחבר של אותו פורום יכול לבוא ולהגיד לי שטראנסאדיקט זה מאעפן...?????
נ''ב: ביזיון - מה אני אגיד לכם... |
|
|
| skelz |
ביו = רמה נחותה
ילדים שהאלוהים שלהם זה רוברט גיטלמן, ארתור גורדון והשאר
אני במקומך הייתי צוחק לו בפנים והייתי אומר לו שיתחבא
אמנם יש בביו כמה אנשים שיודעים משהו על מוזיקה
אבל זה לא פורום איכותי בגרוש
תיכנס פעם לפורום ותבין כמה נחותה הרמה שם
אתה תראה את הטרדים ואת הכותרות שלהם ואני מאמין שתזדעזע..
90% שיט
5% מטומטמים
5% נורמליים שיודעים משהו וחבל שהם לא פה |
|
|
| eXeTik |
| :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| yaman |
לא יודע מה איצכם אני בדרך אליו להרביץ לו
אין על הפורום הזה לדעתי |
|
|
| Rising |
מה אתה סופר אותו בכלל?
אתה יודע עם כמה ילדים כאלה אתה הולך להתקל...? |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by Rising
מה אתה סופר אותו בכלל?
אתה יודע עם כמה ילדים כאלה אתה הולך להתקל...? |
דוגרי שים עליו ז**ן.
נ.ב - למה(????????) יש לך תמונה של ויקי מקריאניס בחתימה?! |
|
|
| markfeldman |
חחחחחחחח
אשכרה פורום ילדותי...
לפני כמה חודשים נרשמתי אליו אבל פשוט הרמה שם ירודה לחלוטין.
הם פותחים טרד על כל פליצה וכמו שסקלז אמר:
90% זבל !!! |
|
|
| YoraY |
מכורי טראנס שליטה!!!!!!
שליטה שקטה... :> |
|
|
| black mammmba |
:haha:
בתור אחד שהיה בהרבה פורומים.
אין מילה אחרת כי טראנס אדקיט. הוא מספר 1 בתחום.
יש פה הכול.
הפורום איכותי. מפרסמים לינקים של הופעות ועוד.
לא כמו בשאר הפורומים., שאני הייתי צריך לפרסם שלהם על הופעות.
כי הם פשוט לא שמעו על ה טראנס אנרג'י.
אלי.על איכות לא מתווכחים. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
מה אתה סופר אותו בכלל?
אתה יודע עם כמה ילדים כאלה אתה הולך להתקל...? |
להיתקל איפה??? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
להיתקל איפה??? |
מתחת לבקלוני שלך שרים לך סרדנות...
באינטרנט איפה.. |
|
|
|
|