|
Psychodelic Progressive
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אני שומע עכשיו את
Strange Attractors
של
FREq
זה בדיוק הטעם שלי, "מוזיקת 9 ביץ'" למי שמכיר...
אקיצר- איך מגדירים את הסגנון הזה?
פרוגרסיב פסיכודאלי?
עברתי על ט'רד ההמלצות ולא מצאתי כלום בסגנון הזה, אז אם כבר אתם עונים לי על השאלה תמליצו על הרכבים, טראקים ואלבומים... |
|
|
| yaman |
אם בפסיכודלי אסקינן
אז אני ממליץ לך על:
אסטרל
eat static
ויש מלאאאאאאאאאאא
רק את אלו אני מכיר ושומע |
|
|
| Vortex_SA |
כן, קיים סגנון כזה טראנס פרוגרסיב פסיכודלי
תחפש טראקים של
MOS
לדוגמא... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
אם בפסיכודלי אסקינן
אז אני ממליץ לך על:
אסטרל
eat static
ויש מלאאאאאאאאאאא
רק את אלו אני מכיר ושומע |
תקרא את הט'רד עוד פעם
מה קשור פסיכודאלי?! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by yaman
אם בפסיכודלי אסקינן
אז אני ממליץ לך על:
אסטרל
eat static
ויש מלאאאאאאאאאאא
רק את אלו אני מכיר ושומע |
אם אני לא טועה איט סטטיק זה פול און נכון? בקהילות טראנס פסיכודלי רציניות היו קוראים לך מסחרי :) זה בערך כמו הקהילה שלנו... אם משהו שומעים אותו יותר מככה וככה אנשים או יש לו קליפ באם טי וי הוא כבר לא בתחום :) צחוקים.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פששששש מסתבר שיש אנשים שמודעים לסגנון הזה
איזה יופי!!!
קוראים לו
Progressive Psytrance
ואם אתה רוצה המלצות, אני מכיר את ההרכבים:
Pope Of Gegga
Phony Orphants
Freq
Sonic Cube
ואני אנסה להשיג לך עוד שמות.... אם אתה רוצה.... |
|
|
| Flotser |
דווקא המלצנו על האלבום הזה אחי,
משהו בסט!
ואולי הכי אהוב עלי בסגנון הזה,
ועוד אומנים בסגנון זה אולי
Antix
Son Kite
Ticon
Atmos
Sensient
XV Kilist
...
אבל האלבום שציינת אכן שולט |
|
|
| m0sh |
| יהל עשה כמה שירי פרוגרסיב פסיכאדלי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אם אני לא טועה איט סטטיק זה פול און נכון? בקהילות טראנס פסיכודלי רציניות היו קוראים לך מסחרי :) זה בערך כמו הקהילה שלנו... אם משהו שומעים אותו יותר מככה וככה אנשים או יש לו קליפ באם טי וי הוא כבר לא בתחום :) צחוקים.... |
צודק אחי אבל הגזמת עם הדוגמא של
eat static
כי יש להם מלא כבוד הם אחד מההרכבים הכי וותיקים בטראנס |
|
|
| KrazyDJs |
Son Kite
Atmos
XV Kilist
אחלה אומנים...:eyespop: |
|
|
| taltul |
וואי רק היום הורדתי בדיוק באותו סגנון שאתה מדבר עליו...
אבל מה לא נראה לי שהשם הוא אמיתי:
UKNOWN ARTIST - UNKNOWN TITLE
וזה היה משהו כזה:
01_UKNOWN ARTIST - UNKNOWN TITLE
02_UKNOWN ARTIST - UNKNOWN TITLE
03_UKNOWN ARTIST - UNKNOWN TITLE
.
.
.
וזה גם סאמפלר נראה לי...
לא ברור...אבל מה 100% פרוגרסיב פסיכודאלי...
אגב סגנון זה נחמד - כזה פסיכודאלי הייתי שומע בלי שום בעיה... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Flotser
צודק אחי אבל הגזמת עם הדוגמא של
eat static
כי יש להם מלא כבוד הם אחד מההרכבים הכי וותיקים בטראנס |
וואללה אני בקושי זוכר מה הולך בסצינה הזאת... לפעמים מתעדכן פה שם אבל קשה ממש לעקוב אחרי הסצינה הזאת אם אתה לא עמוק בתוכה... אז תסלח לי שלא זכרתי מי אלה איט סטטיק? :) אגב "ותיק" בטראנס יכול להיות גם שנה עם הכמות אמנים חדשים שיש כל הזמן... |
|
|
|
|