return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חפש"ש!!!! סוף סוף הגיע הגאולה
View this Thread in Original format
Triple-z
יצאתי היום לחפש"ש סוף סוף
היה ארוך ומיגע הצבא הזה אבל בקטנה עברנו גם את זה..
אז רציתי לשתף אותכם ברגע הגדול, ולכל הצעירים.. גם יומכם יגיע, רק עוד הרבה מאוד זמן! :D חחח


(טוב נכון שאני לא כותב כמעט פוסטים אבל חפיף אני קורא את הרב)
Flotser
ווואי אחי !!!

מזל טוב!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

איזה כיף!!!!
:(
KrazyDJs
מזל טוב גבר..

ד"א..מה זה חפש"ש ? :X
Triple-z
חופשת שחרור
yaman
מזל טוב ותהנה לך בחופשה
taltul
פייייי....מזל טוב אחי...סע להודו דפוק את הראש עם סמים...

סתם סתם:D
עוד פעם מזל טוב...

...נ''ב: מיכאל אני ואתה עוד איזה 7 8 שנים גם נהיה כמוהו
:):rolleyes:
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
...נ''ב: מיכאל אני ואתה עוד איזה 7 8 שנים גם נהיה כמוהו
:):rolleyes:


:confused: :confused: :sadgreen: :( :( :( :(
taltul
quote:
Originally posted by Flotser
:confused: :confused: :sadgreen: :( :( :( :(

עזוב אחי..קח את זה באיזי...סתכל על זה מצד אחר - אף אחד פה לא יגיע לסרן ואתה כן תוכל...:D:D:D
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
עזוב אחי..קח את זה באיזי...סתכל על זה מצד אחר - אף אחד פה לא יגיע לסרן ואתה כן תוכל...:D:D:D


זה אולי הדבר האחרון שמעניין אותי אחי,
אני רק מתפלל שנאי אגיע לתפקיד טוב
ואם לא אני לא יודע מה אני אעשה עם עצמי
taltul
quote:
Originally posted by Flotser
זה אולי הדבר האחרון שמעניין אותי אחי,
אני רק מתפלל שנאי אגיע לתפקיד טוב
ואם לא אני לא יודע מה אני אעשה עם עצמי

שלא תכנס לי לדיכאון ותתחיל לשמוע חפירות...:):p

eXeTik
מזל טוב!
אני לא מזמן הפכתי תקליט :D
בכל מקרה, עכשיו יהיה לך יותר זמן להגיב פה... ודירבאלאק אם לא! :clown:
Sm0keMachine
וואי איך אני מת שיגיע זמני לפתוח כזה ט'רד :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement