return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
blank_and_jones_ft_bobo-perfect_silence-real_proper-svcd-2004-mvz
View this Thread in Original format
YoraY
עזבו שניה את הטראק שהוא א-ל-ו-ה-י ומי שלא מסכים עם זה לא מבין מהחיים שלא בטראנס





ראיתם את הקליפ?!@$!@?$!@?$%!@

במילה אחת

:eyes: :eyes: :eyes:OMG:eyes: :eyes: :eyes::eyes:






כל הקליפ אתם קולטים את בובו הזמרת מתחרמנת במיטה מפנטזת בחלום שהיא מזדיינת עם מישהו (החזה נחשף ללא הרף)ד



הצמד כמובן שני שאקלים "מתקלטים" (עם 2 אוזניות בלי מיקסר חחחחחחחחחחחחח) על 2 הקומפקטים העתידניים החדישים של
Technics
אם אני לא טועה


בקיצור תורידו.. דוגרי ממש לא אהבתי תקליפ כי הוא לא מתאים להם יענו בא נגיד בקיצור
הוא מסחרי... (תחשבו על זה... ממתי הם מסתכלים למצלמה במבט חושני?!?)ד
eXeTik
הטראק לא כזה מדהים והקליפ לא מתקרב ל
Stupidisco
AnthemFreak
יש מצב לשים לינק או משו?
§chop¥
quote:
Originally posted by AnthemFreak
יש מצב לשים לינק או משו?


בוא'נה בן אדם...
אני יודע שזה לא קשור לחיים כרגע אבל

יש לךאת החתימה ואת האוואטר הכי מגניבים בפורום:crazy:
Rising
שירן מי אלה השתי לסביות הקופות האלה?
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
הטראק לא כזה מדהים והקליפ לא מתקרב ל
Stupidisco

מסכים 100%...
"There are parts which can be sensetive to some ppl..." :D :rolleyes:

נ''ב: לגבי הטראק - יוראי כנראה שלא שמעת את זה
]-] Blank & Jones feat. Bobo - Perfect Silence (Perry O´neil Remix) >>> |08:36| [-[
כשתשמע תבין שהאוריגינלי הוא סתם חארטה-בארטה....
YoraY
quote:
Originally posted by taltul
מסכים 100%...
"There are parts which can be sensetive to some ppl..." :D :rolleyes:

נ''ב: לגבי הטראק - יוראי כנראה שלא שמעת את זה
]-] Blank & Jones feat. Bobo - Perfect Silence (Perry O´neil Remix) >>> |08:36| [-[
כשתשמע תבין שהאוריגינלי הוא סתם חארטה-בארטה....




שמעתי שמעתי... עבודה יפה מאד אבל כמה פעמים אני אצטרך להגיד בפורום שאני לא מת על פרוגרסיב כך שזה לא מלהיב אותי

עדיין לדעתי האורגינל לוקח

גם
martin_roth_hardtrance_rmx
חזק
Vortex_SA
quote:
Originally posted by YoraY
שמעתי שמעתי... עבודה יפה מאד אבל כמה פעמים אני אצטרך להגיד בפורום שאני לא מת על פרוגרסיב כך שזה לא מלהיב אותי

עדיין לדעתי האורגינל לוקח

גם
martin_roth_hardtrance_rmx
חזק


את מי הוא חיקה הפעם?
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
את מי הוא חיקה הפעם?


כן סתם אפס הוא
YoraY
גם אני אוהב אותכם

Vortex_SA
quote:
Originally posted by YoraY
גם אני אוהב אותכם


אוף תקרא שוב מה שכתבו... לא קשור אליך... אלא אם אתה מרטין רות'...
YoraY
אה.....




אבל אחלה רמיקס לא יודע מה נפלתם עליו



מה הוא עשה\חיקה..?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement