return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אוואטאר חדש לכולם! (pg. 3)
View this Thread in Original format
yaman
מלברו לא טוב?
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
מלברו לא טוב?


קודם תשים את השקוף שהכנתי לך אחרי זה נדבר...

ואם כבר סיגריות, אין על
next
אבל אני שותק- כבר שבוע בגמילה!
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
קודם תשים את השקוף שהכנתי לך אחרי זה נדבר...

ואם כבר סיגריות, אין על
next
אבל אני שותק- כבר שבוע בגמילה!



שמתי...

תודה רבה

ואללה אחי יש לך כוח רצון חזק וזה טוב

היום לקחתי החלטה שגם אני מתחיל להפסיק

נקווה שיהיה טוב
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
שמתי...

תודה רבה

ואללה אחי יש לך כוח רצון חזק וזה טוב

היום לקחתי החלטה שגם אני מתחיל להפסיק

נקווה שיהיה טוב


בשביל מה יש חברים לפורום ב-4:30 בלילה\בוקר? ;)

ובעניין הסיגריות- עישנתי כולה חצי שנה
ועזוב עכשיו התמכרות פיזית, הכי קשה זה התעסוקה שזה מביא לך
לא פלא שאנשים שמפסיקים אחרי שנים מסתובבים עם שקיות גזר

אני אוכל כמו חמור עכשיו... זה פותח לך את החושים כמו לא יודע מה
אז נכון- את את הכיך של הסיגריה שאחרי
אבל אתה כלכך מתענג על האוכל...
בכל מקרה- כל פעם שאני חושב על סיגריה אני הולך לרוץ\בטן\שכיבות שמיכה
הכי חשוב למצוא תעסוקה, משהו שיחליף את הסיגריות

וחוצמזה עשיתי גם התערבות עם ידידה שלי שאני אחזיק עד השיחרור שלה (3 וחצי חודשים)
התערבנו על ארוחה בדיקסי... ומחפשים להוסיף להתערבות עוד איזה משהו שווה
יש רעיונות? (חוץ מסטרפטיז)
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
בשביל מה יש חברים לפורום ב-4:30 בלילה\בוקר? ;)

ובעניין הסיגריות- עישנתי כולה חצי שנה
ועזוב עכשיו התמכרות פיזית, הכי קשה זה התעסוקה שזה מביא לך
לא פלא שאנשים שמפסיקים אחרי שנים מסתובבים עם שקיות גזר

אני אוכל כמו חמור עכשיו... זה פותח לך את החושים כמו לא יודע מה
אז נכון- את את הכיך של הסיגריה שאחרי
אבל אתה כלכך מתענג על האוכל...
בכל מקרה- כל פעם שאני חושב על סיגריה אני הולך לרוץ\בטן\שכיבות שמיכה
הכי חשוב למצוא תעסוקה, משהו שיחליף את הסיגריות

וחוצמזה עשיתי גם התערבות עם ידידה שלי שאני אחזיק עד השיחרור שלה (3 וחצי חודשים)
התערבנו על ארוחה בדיקסי... ומחפשים להוסיף להתערבות עוד איזה משהו שווה
יש רעיונות? (חוץ מסטרפטיז)


הבנתי אותך.....

הרעיון של למצוא תעסוקה כתחליף לעישון באמת שיטה טובה

נ.ב

איך לא חשבת?

אופניים!!!!!
eXeTik
חחח
יש לך את זה ב 5 בבוקר
כדאי שתתחיל להתחבר בשעות האלה, יהיה יותר צחוקים בפורום :)
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
חחח
יש לך את זה ב 5 בבוקר
כדאי שתתחיל להתחבר בשעות האלה, יהיה יותר צחוקים בפורום :)


בכיף אח שלי....

לצערי אני דווקא עכשיו צריך ללכת לישון

שיהיה לך לילה טוב

ותודה רבה על האווטר המשופר


נראה אותך גם מחר
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
בכיף אח שלי....

לצערי אני דווקא עכשיו צריך ללכת לישון

שיהיה לך לילה טוב

ותודה רבה על האווטר המשופר


נראה אותך גם מחר


נראה לי פתחנו ז'אנר חדש
IcqBB
לילה טוב...
Origin
ואללה אני רואה ניפתחה פה קבוצת גמילה ....אני גם החלטתי שאני מפסיק לפני שבועיים ...מאז אני מעשן 2-3 סיגריות ביום..:D
eXeTik
אני הפסקתי במכה, אפילו לא שאכטה...

yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
אני הפסקתי במכה, אפילו לא שאכטה...


זו הדרך הכי טובה
Origin
quote:
Originally posted by yaman
זו הדרך הכי טובה

אני לא מסוגל...הסיגרייה על הבוקר הכי מושכת אותי !! ..תציעו לי שיטות להפסיק לגמריי ...:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement