|
אוואטאר חדש לכולם! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
מלברו לא טוב? |
קודם תשים את השקוף שהכנתי לך אחרי זה נדבר...
ואם כבר סיגריות, אין על
next
אבל אני שותק- כבר שבוע בגמילה! |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
קודם תשים את השקוף שהכנתי לך אחרי זה נדבר...
ואם כבר סיגריות, אין על
next
אבל אני שותק- כבר שבוע בגמילה! |
שמתי...
תודה רבה
ואללה אחי יש לך כוח רצון חזק וזה טוב
היום לקחתי החלטה שגם אני מתחיל להפסיק
נקווה שיהיה טוב |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
שמתי...
תודה רבה
ואללה אחי יש לך כוח רצון חזק וזה טוב
היום לקחתי החלטה שגם אני מתחיל להפסיק
נקווה שיהיה טוב |
בשביל מה יש חברים לפורום ב-4:30 בלילה\בוקר? ;)
ובעניין הסיגריות- עישנתי כולה חצי שנה
ועזוב עכשיו התמכרות פיזית, הכי קשה זה התעסוקה שזה מביא לך
לא פלא שאנשים שמפסיקים אחרי שנים מסתובבים עם שקיות גזר
אני אוכל כמו חמור עכשיו... זה פותח לך את החושים כמו לא יודע מה
אז נכון- את את הכיך של הסיגריה שאחרי
אבל אתה כלכך מתענג על האוכל...
בכל מקרה- כל פעם שאני חושב על סיגריה אני הולך לרוץ\בטן\שכיבות שמיכה
הכי חשוב למצוא תעסוקה, משהו שיחליף את הסיגריות
וחוצמזה עשיתי גם התערבות עם ידידה שלי שאני אחזיק עד השיחרור שלה (3 וחצי חודשים)
התערבנו על ארוחה בדיקסי... ומחפשים להוסיף להתערבות עוד איזה משהו שווה
יש רעיונות? (חוץ מסטרפטיז) |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בשביל מה יש חברים לפורום ב-4:30 בלילה\בוקר? ;)
ובעניין הסיגריות- עישנתי כולה חצי שנה
ועזוב עכשיו התמכרות פיזית, הכי קשה זה התעסוקה שזה מביא לך
לא פלא שאנשים שמפסיקים אחרי שנים מסתובבים עם שקיות גזר
אני אוכל כמו חמור עכשיו... זה פותח לך את החושים כמו לא יודע מה
אז נכון- את את הכיך של הסיגריה שאחרי
אבל אתה כלכך מתענג על האוכל...
בכל מקרה- כל פעם שאני חושב על סיגריה אני הולך לרוץ\בטן\שכיבות שמיכה
הכי חשוב למצוא תעסוקה, משהו שיחליף את הסיגריות
וחוצמזה עשיתי גם התערבות עם ידידה שלי שאני אחזיק עד השיחרור שלה (3 וחצי חודשים)
התערבנו על ארוחה בדיקסי... ומחפשים להוסיף להתערבות עוד איזה משהו שווה
יש רעיונות? (חוץ מסטרפטיז) |
הבנתי אותך.....
הרעיון של למצוא תעסוקה כתחליף לעישון באמת שיטה טובה
נ.ב
איך לא חשבת?
אופניים!!!!! |
|
|
| eXeTik |
חחח
יש לך את זה ב 5 בבוקר
כדאי שתתחיל להתחבר בשעות האלה, יהיה יותר צחוקים בפורום :) |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחח
יש לך את זה ב 5 בבוקר
כדאי שתתחיל להתחבר בשעות האלה, יהיה יותר צחוקים בפורום :) |
בכיף אח שלי....
לצערי אני דווקא עכשיו צריך ללכת לישון
שיהיה לך לילה טוב
ותודה רבה על האווטר המשופר
נראה אותך גם מחר |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
בכיף אח שלי....
לצערי אני דווקא עכשיו צריך ללכת לישון
שיהיה לך לילה טוב
ותודה רבה על האווטר המשופר
נראה אותך גם מחר |
נראה לי פתחנו ז'אנר חדש
IcqBB
לילה טוב... |
|
|
| Origin |
| ואללה אני רואה ניפתחה פה קבוצת גמילה ....אני גם החלטתי שאני מפסיק לפני שבועיים ...מאז אני מעשן 2-3 סיגריות ביום..:D |
|
|
| eXeTik |
| אני הפסקתי במכה, אפילו לא שאכטה... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני הפסקתי במכה, אפילו לא שאכטה... |
זו הדרך הכי טובה |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by yaman
זו הדרך הכי טובה |
אני לא מסוגל...הסיגרייה על הבוקר הכי מושכת אותי !! ..תציעו לי שיטות להפסיק לגמריי ...:) |
|
|
|
|