|
16 juli: Holden, Petter, Scumfrog @ Mazzo
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
Ik lees dit net op Petter z'n site en staat ook op Mazzo site
Is wel een hele dikke opwarmer voor Extrema!!!:eyes: |
|
|
| SnuggLe |
| Je moet eens lid worden van de mailinglist van de Mazzo, dan weet je dit al een stukje eerder, PLUS je kan per week kans maken op 1 van de 50 gastenlijst plaatsen! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je moet eens lid worden van de mailinglist van de Mazzo, dan weet je dit al een stukje eerder, PLUS je kan per week kans maken op 1 van de 50 gastenlijst plaatsen! |
Haha ik loop altijd een half jaar achter met dit soort dingen... maar ik had er nog niks over gelezen op TA, vandaar deze thread:D
Ik denk dat ik hier wel even heen ga (als er iemand van de Osse gang mee wil) |
|
|
| Mysterio |
| James and Petter will do a back2back performance in the beginning. |
|
|
|
|