return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
2 Y פרוייקט! (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul
לגבי הנחברים ידיעות אחרונות כבר פירסמו עליהם וזה קצת מוזר כאשר בן לראות את הפרק השני של הפרוייקט ורואה שאנשים רק בשלב השני של המבחנים.

טוב בכל מקרה מה שרציתי לציין שלא ממש התלהבתי מה רמת הכוסיות שהביאו...רציתי לציין רק את 2 שהן הכי זורמות שמה זה הזאתי שהייתה במשמר הגבול והרוסיה הזאת שאמרה שהיא דמיינה את עצמה עושה סקס מול המצלמות...

קצת באסה שהכניסו את הקוקסינל/ית והבדויית השמנה הזאת - מי "ירצה" אותם בכלל?...הרי בסופו של דבר קהל ירצה לראות את האקשן...

מקווה שלא יהיה חסר...:)
DJ Alex E.
שמנים....קוקסינלים...ממש שכונה מה שהולך שם
הפרוייקט ירד לזנות הא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
שמנים....קוקסינלים...ממש שכונה מה שהולך שם
הפרוייקט ירד לזנות הא?


אתם יודעים איזה משפט הרי אתם רוצים לשמוע...
























מוזר... הנוער של היום :wtf:
yaman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתם יודעים איזה משפט הרי אתם רוצים לשמוע...
























מוזר... הנוער של היום :wtf:



וגם........

בנות מפליצות בסתר
cluBBer
עוד רוסייה וגם מזדיינת
eXeTik
quote:
Originally posted by cluBBer
עוד רוסייה וגם מזדיינת


כן אה... תאכלס לא יוצא לי לראות את הפרוייקט יותר מדי (טוחן עבודה)
אבל נראה דווקא סבבה, לךמרות שיש אחושרמוטה הגבלה לפרוייקט הקודם

סירק זה הבדואית
צ'ינו זה אלון
והרוסיה המזדיינת קמילה
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
כן אה... תאכלס לא יוצא לי לראות את הפרוייקט יותר מדי (טוחן עבודה)
אבל נראה דווקא סבבה, לךמרות שיש אחושרמוטה הגבלה לפרוייקט הקודם

סירק זה הבדואית
צ'ינו זה אלון
והרוסיה המזדיינת קמילה


סעעמק אין לי יס אלא כבלים

אצלנו במיכאלה זה ככה:

הבדואית - מלייקה
צ'ינו - גרשון
הרוסיה המדיינת - נוגה

ואאחד אנלוגיה
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
סעעמק אין לי יס אלא כבלים

אצלנו במיכאלה זה ככה:

הבדואית - מלייקה
צ'ינו - גרשון
הרוסיה המדיינת - נוגה

ואאחד אנלוגיה


אני עובד בייס
אני יכול לסדר לך מחיר אם אתה רוצה
princess cc
quote:
Originally posted by eXeTik
אני עובד בייס
אני יכול לסדר לך מחיר אם אתה רוצה


וואלה אני עבדתי ביס,איפה אתה עובד? בכפ"ס? אניווי, לגבי הפרוייקט ה-1 אז בזמנו עשו לנו כנס לעובדים ואליענה הייתה אמורה להגיע ולתת איזה שואו קצר, הקטע שהתכנון היה לשדר קטעים לא מצונזרים לעובדי יס, אבל כל העניין הזה בוטל כי נאמר לנו שהקטעים הלא מצונזרים היו יותר גרוע מסרט כחול.
יס אפילו שקלו לוותר על ערוץ פלייבוי ולשדר את הפרוייקט אחרי 22:00 בלילה:)

[ סתם המשפט האחרון היה המצאה שלי, לא באמת נכון]

p.s
עכשיו אין לי יס:( ואנ'לא יכולה לחבר כי יש לי בעיה בתשתית!סמעק:nervous:
eXeTik
quote:
Originally posted by princess cc
וואלה אני עבדתי ביס,איפה אתה עובד? בכפ"ס? אניווי, לגבי הפרוייקט ה-1 אז בזמנו עשו לנו כנס לעובדים ואליענה הייתה אמורה להגיע ולתת איזה שואו קצר, הקטע שהתכנון היה לשדר קטעים לא מצונזרים לעובדי יס, אבל כל העניין הזה בוטל כי נאמר לנו שהקטעים הלא מצונזרים היו יותר גרוע מסרט כחול.
יס אפילו שקלו לוותר על ערוץ פלייבוי ולשדר את הפרוייקט אחרי 22:00 בלילה:)

[ סתם המשפט האחרון היה המצאה שלי, לא באמת נכון]

p.s
עכשיו אין לי יס:( ואנ'לא יכולה לחבר כי יש לי בעיה בתשתית!סמעק:nervous:


אני עובד בסניף ת"א
ודי מוזר לי בעיות תשתית בר"ג
בכל מקרה, גלשנו קצת...

princess cc
quote:
Originally posted by eXeTik
אני עובד בסניף ת"א
ודי מוזר לי בעיות תשתית בר"ג
בכל מקרה, גלשנו קצת...


כה יש פה בעיה בתשתית בי של צד אחד של הבניין, צריך להוריד צמה ולא מצליחים, בקטנה...
אבל לא הבנתי ת'קטע של גלשנו קצת...
eXeTik
quote:
Originally posted by princess cc
אבל לא הבנתי ת'קטע של גלשנו קצת...


הטרד על פרוייקט וואי
והגענו לדבר על הורדות צמה... גלשנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement