|
2 Y פרוייקט! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
לגבי הנחברים ידיעות אחרונות כבר פירסמו עליהם וזה קצת מוזר כאשר בן לראות את הפרק השני של הפרוייקט ורואה שאנשים רק בשלב השני של המבחנים.
טוב בכל מקרה מה שרציתי לציין שלא ממש התלהבתי מה רמת הכוסיות שהביאו...רציתי לציין רק את 2 שהן הכי זורמות שמה זה הזאתי שהייתה במשמר הגבול והרוסיה הזאת שאמרה שהיא דמיינה את עצמה עושה סקס מול המצלמות...
קצת באסה שהכניסו את הקוקסינל/ית והבדויית השמנה הזאת - מי "ירצה" אותם בכלל?...הרי בסופו של דבר קהל ירצה לראות את האקשן...
מקווה שלא יהיה חסר...:) |
|
|
| DJ Alex E. |
שמנים....קוקסינלים...ממש שכונה מה שהולך שם
הפרוייקט ירד לזנות הא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
שמנים....קוקסינלים...ממש שכונה מה שהולך שם
הפרוייקט ירד לזנות הא? |
אתם יודעים איזה משפט הרי אתם רוצים לשמוע...
מוזר... הנוער של היום :wtf: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתם יודעים איזה משפט הרי אתם רוצים לשמוע...
מוזר... הנוער של היום :wtf: |
וגם........
בנות מפליצות בסתר |
|
|
| cluBBer |
| עוד רוסייה וגם מזדיינת |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by cluBBer
עוד רוסייה וגם מזדיינת |
כן אה... תאכלס לא יוצא לי לראות את הפרוייקט יותר מדי (טוחן עבודה)
אבל נראה דווקא סבבה, לךמרות שיש אחושרמוטה הגבלה לפרוייקט הקודם
סירק זה הבדואית
צ'ינו זה אלון
והרוסיה המזדיינת קמילה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן אה... תאכלס לא יוצא לי לראות את הפרוייקט יותר מדי (טוחן עבודה)
אבל נראה דווקא סבבה, לךמרות שיש אחושרמוטה הגבלה לפרוייקט הקודם
סירק זה הבדואית
צ'ינו זה אלון
והרוסיה המזדיינת קמילה |
סעעמק אין לי יס אלא כבלים
אצלנו במיכאלה זה ככה:
הבדואית - מלייקה
צ'ינו - גרשון
הרוסיה המדיינת - נוגה
ואאחד אנלוגיה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
סעעמק אין לי יס אלא כבלים
אצלנו במיכאלה זה ככה:
הבדואית - מלייקה
צ'ינו - גרשון
הרוסיה המדיינת - נוגה
ואאחד אנלוגיה |
אני עובד בייס
אני יכול לסדר לך מחיר אם אתה רוצה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני עובד בייס
אני יכול לסדר לך מחיר אם אתה רוצה |
וואלה אני עבדתי ביס,איפה אתה עובד? בכפ"ס? אניווי, לגבי הפרוייקט ה-1 אז בזמנו עשו לנו כנס לעובדים ואליענה הייתה אמורה להגיע ולתת איזה שואו קצר, הקטע שהתכנון היה לשדר קטעים לא מצונזרים לעובדי יס, אבל כל העניין הזה בוטל כי נאמר לנו שהקטעים הלא מצונזרים היו יותר גרוע מסרט כחול.
יס אפילו שקלו לוותר על ערוץ פלייבוי ולשדר את הפרוייקט אחרי 22:00 בלילה:)
[ סתם המשפט האחרון היה המצאה שלי, לא באמת נכון]
p.s
עכשיו אין לי יס:( ואנ'לא יכולה לחבר כי יש לי בעיה בתשתית!סמעק:nervous: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by princess cc
וואלה אני עבדתי ביס,איפה אתה עובד? בכפ"ס? אניווי, לגבי הפרוייקט ה-1 אז בזמנו עשו לנו כנס לעובדים ואליענה הייתה אמורה להגיע ולתת איזה שואו קצר, הקטע שהתכנון היה לשדר קטעים לא מצונזרים לעובדי יס, אבל כל העניין הזה בוטל כי נאמר לנו שהקטעים הלא מצונזרים היו יותר גרוע מסרט כחול.
יס אפילו שקלו לוותר על ערוץ פלייבוי ולשדר את הפרוייקט אחרי 22:00 בלילה:)
[ סתם המשפט האחרון היה המצאה שלי, לא באמת נכון]
p.s
עכשיו אין לי יס:( ואנ'לא יכולה לחבר כי יש לי בעיה בתשתית!סמעק:nervous: |
אני עובד בסניף ת"א
ודי מוזר לי בעיות תשתית בר"ג
בכל מקרה, גלשנו קצת... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני עובד בסניף ת"א
ודי מוזר לי בעיות תשתית בר"ג
בכל מקרה, גלשנו קצת... |
כה יש פה בעיה בתשתית בי של צד אחד של הבניין, צריך להוריד צמה ולא מצליחים, בקטנה...
אבל לא הבנתי ת'קטע של גלשנו קצת... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by princess cc
אבל לא הבנתי ת'קטע של גלשנו קצת... |
הטרד על פרוייקט וואי
והגענו לדבר על הורדות צמה... גלשנו |
|
|
|
|