return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Als je eens een weekje tijd over hebt :p
View this Thread in Original format
DjProbe
ik heb mij beziggehouden met het herspuiten van mijn technics ...
ik had zilveren, maar de verf begon sterk af te zien ...
en ik wou al altijd mk5G's maar heb er het geld niet voor :(
dus eerste een blauwe pop up geïnstaleert en fellere rode strobe lights :p

nu ben ik begonnen met het schilderen, spuiten van het geheel ...
en dit kan je volgen op een klein siteje dat ik gemaakt heb ...

http://users.pandora.be/TLA-product...e/paintjob.html


enjoy :p

resultaat binnen 7 dagen ... want moet 7 dagen drogen :crazy:
Eagle`
en heb je hem ook weer mooi in elkaar kunne steken :p
Buoyant
DUDE gij hed echt veel te veel vrije tijd zo te zien aan de pics en stuff.

Mag ik nie wa tijd lenen?
TatanaGirl
Echt mooi gedaan. Ik wou dat ik draaitafels had :) Maar mijn financiele situatie laat het nog altijd niet toe.

Krijgen we het eindresultaat ook te zien?

Groetjes

TatanaGirl
DjProbe
quote:
Originally posted by TatanaGirl
Echt mooi gedaan. Ik wou dat ik draaitafels had :) Maar mijn financiele situatie laat het nog altijd niet toe.

Krijgen we het eindresultaat ook te zien?

Groetjes

TatanaGirl



het reslutaat zal ook op de site komen, en hoe je de technics weer toe doet :D

ik ben nog aan het twijfelen of ik de arm zou spuiten ... maar gezien dat echt wel heeel veeeel werk is ...
Kaidreas
damn. da ziet er wel kewl uit? anyways aan zoiets begin ik niet, ik weet waarschijnlijk toch nie hoe ik het terug ineen krijg. :D
Myst3ria
Ziet er inderdaad geweldig uit, maar net zoals Kaidreas zou ik hier ook nooit aan beginnen. Die tt dan terug in elkaar steken omg, moet er niet aan denken .. :toothless
Tiger777
Ik zou zo ne schrik hebben als ik die platenspeler open zou vijzen dat mijn handen trillen en ik per ongeluk een paar draadjes overhaal: 475€ naar de vaantjes.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement