|
טוב נו בסדר...
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| נכנעתי- 1000 הודעות :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
ויתור עצמי אה?
אתה ביזיון לעצמך!!!!!!
סתם אחי... מזל טוב
מעכשיו תזרום כמו הרוח בערבי הנחל ותרביץ פוסטים |
|
|
| eXeTik |
1000 (0.87 posts per day)
איזה ספאמר!
מזל טוב אח שלי גיבור... |
|
|
| Sm0keMachine |
מזל טוב..
למה אתה לא שולח יותר מיילים בצבא? :D |
|
|
| Narcotic Mind |
למה אתה לא שולח? :p
יום ראשון נדבר... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
למה אתה לא שולח? :p
יום ראשון נדבר... |
יום ראשון אני בחופש:cool: |
|
|
| DjChook |
חחח מזל טוב גבר
באמת הגיע הזמן |
|
|
| eXeTik |
1001 (0.87 posts per day)
איזה ספאמר!
מזל טוב אח שלו... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by eXeTik
1001 (0.87 posts per day)
איזה ספאמר!
מזל טוב אח שלו... |
חחחחח
מזל טוב אחי |
|
|
|
|