|
Tranzexperience 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Tullikamari on näköjään aivan huippupaikka pitää reivejä. Kai se on tuo iso rakennus siellä rautatieaseman vieressä? Siis "väärällä sivulla" siellä missä on tuo Hotelli Victoria. No, en ole itse menossa, mutta olen kai nähnyt tuon paikan silloin kun olen matkustanut junalla Hki:in. |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Tullikamari on näköjään aivan huippupaikka pitää reivejä. Kai se on tuo iso rakennus siellä rautatieaseman vieressä? Siis "väärällä sivulla" siellä missä on tuo Hotelli Victoria. No, en ole itse menossa, mutta olen kai nähnyt tuon paikan silloin kun olen matkustanut junalla Hki:in. |
Sepä se :) |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
itseäni eniten ehkä kiinnostaisi Cosgrove ja Özgür Can. |
Kuin myös.. tosin aikataulun puolesta miesten kuuleminen voi olla hieman hankalaa...
TRANZE-ARENA
2100-2230 ORKIDEA
2230-0000 JAMES COSGROVE
0000-0130 GUY ORNADEL
0130-0200 MIIKA KUISMA, LIVE!
0200-0330 MISJA HELSLOOT
CLUB EXPERIENCE
2100-0000 ÖZGÜR CAN & KENJIDO OKIRU
0000-0130 JAMESTALBOT
0130-0330 MARIO PIU |
|
|
| EyeScream |
Ooooh I'm so waiting for this. We're flying in to Tampere for this night only!
(And we're ready for the long word contest as we Hungarians have good ammunition in that department... :D ) |
|
|
| BetaFactory |
| Aah, you will fly Ryanair? |
|
|
| EyeScream |
| quote: | | Aah, you will fly Ryanair? |
Yes, we will. But why "aah"? :) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by EyeScream
Yes, we will. But why "aah"? :) |
i think he means "oh!"
that's how we finns say here when we want to say "oh!"
:D
and i'm gonna have to skip this event altho i'd love to go but i'm just not able to come!:(
bummer! i bet it's gonna be a great party though so everyone have fun on my behalf too! |
|
|
| Sok |
| Täytyy varmaa osallistua ku Warp Brothers jäi näkemättä kivassa sen takia ettei kisakunto sallinut :) |
|
|
| Thunder5 |
| Jahas.. se on kohta lähtö edessä.. :D |
|
|
| Eis |
AAAAAAH kivaaaaah oli :)) Bonuksena sain vielä Misja Helslootilta signeeratun Myth - Millionfold 12¨:n :)
 |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Eis
AAAAAAH kivaaaaah oli :)) Bonuksena sain vielä Misja Helslootilta signeeratun Myth - Millionfold 12¨:n :)
|
Eipä tuolla nyt niin kivaa ollut... Ja Misjakin oli pienehkö pettymys. |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Eipä tuolla nyt niin kivaa ollut... Ja Misjakin oli pienehkö pettymys. |
Vali, vali. No siis olihan Misja pienehkö pettymys kieltämättä, olin vaan liian kännissä, että olisin antanu sen vaivata :P |
|
|
|
|