return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 4 
Tranzexperience 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
BetaFactory
Tullikamari on näköjään aivan huippupaikka pitää reivejä. Kai se on tuo iso rakennus siellä rautatieaseman vieressä? Siis "väärällä sivulla" siellä missä on tuo Hotelli Victoria. No, en ole itse menossa, mutta olen kai nähnyt tuon paikan silloin kun olen matkustanut junalla Hki:in.
Eis
quote:
Originally posted by BetaFactory
Tullikamari on näköjään aivan huippupaikka pitää reivejä. Kai se on tuo iso rakennus siellä rautatieaseman vieressä? Siis "väärällä sivulla" siellä missä on tuo Hotelli Victoria. No, en ole itse menossa, mutta olen kai nähnyt tuon paikan silloin kun olen matkustanut junalla Hki:in.


Sepä se :)
Thunder5
quote:
Originally posted by GrimReaper
itseäni eniten ehkä kiinnostaisi Cosgrove ja Özgür Can.


Kuin myös.. tosin aikataulun puolesta miesten kuuleminen voi olla hieman hankalaa...

TRANZE-ARENA

2100-2230 ORKIDEA
2230-0000 JAMES COSGROVE
0000-0130 GUY ORNADEL
0130-0200 MIIKA KUISMA, LIVE!
0200-0330 MISJA HELSLOOT

CLUB EXPERIENCE
2100-0000 ÖZGÜR CAN & KENJIDO OKIRU
0000-0130 JAMESTALBOT
0130-0330 MARIO PIU
EyeScream
Ooooh I'm so waiting for this. We're flying in to Tampere for this night only!

(And we're ready for the long word contest as we Hungarians have good ammunition in that department... :D )
BetaFactory
Aah, you will fly Ryanair?
EyeScream
quote:
Aah, you will fly Ryanair?

Yes, we will. But why "aah"? :)
skip
quote:
Originally posted by EyeScream
Yes, we will. But why "aah"? :)




i think he means "oh!"

that's how we finns say here when we want to say "oh!"
:D




and i'm gonna have to skip this event altho i'd love to go but i'm just not able to come!:(
bummer! i bet it's gonna be a great party though so everyone have fun on my behalf too!
Sok
Täytyy varmaa osallistua ku Warp Brothers jäi näkemättä kivassa sen takia ettei kisakunto sallinut :)
Thunder5
Jahas.. se on kohta lähtö edessä.. :D
Eis
AAAAAAH kivaaaaah oli :)) Bonuksena sain vielä Misja Helslootilta signeeratun Myth - Millionfold 12¨:n :)



Thunder5
quote:
Originally posted by Eis
AAAAAAH kivaaaaah oli :)) Bonuksena sain vielä Misja Helslootilta signeeratun Myth - Millionfold 12¨:n :)


Eipä tuolla nyt niin kivaa ollut... Ja Misjakin oli pienehkö pettymys.
Eis
quote:
Originally posted by Thunder5
Eipä tuolla nyt niin kivaa ollut... Ja Misjakin oli pienehkö pettymys.


Vali, vali. No siis olihan Misja pienehkö pettymys kieltämättä, olin vaan liian kännissä, että olisin antanu sen vaivata :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement