|
יאללה אחים שלי נתראה
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
אני נוסע מחר בבוקר לשלושה שבועות כמו כל שנה אז נתראה
אולי יצא לי להתחבר כמה פעמים אבל לא יותר מזה....
אז נדבר , יאללה ביי
:D |
|
|
| Rising |
| יאללה ביי אח שלי תהנה..:) |
|
|
| skelz |
תהנה מוש..
אל תשכח לחזור! :) |
|
|
| eXeTik |
למה לא.... חיים טובים יש לך
תהנה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לאן? |
אם זה לאן שהוא נוסע לכל שנה אז זה לים המלח... בעיית עור או משו... :)
תהנה מוש |
|
|
| -CosmicFire- |
| ביי אחי תהנהה |
|
|
| Segev |
| ביי אחי שלי תעשה חיים |
|
|
| Hell_Copter |
אני זוכר את הטיול המדובר שכל שנה הוא נוסע אליו
זה באמת לים המלח שם... עם כל הבוץ שיש שם והכל...
תעשה חיים מוש |
|
|
| KosmiK-G8 |
תעשה חיים מוש
תחשוב שכשתחזור מים המלח
רועי יחזור שוב הביתה |
|
|
|
|